Celebrity Gossip Never Looked So Good ®
YBF on Twitter YBF on Facebook YBF on Instagram Feed

VIDEOS: Why Is Ocho Cinco Naked In The Woods?+Erykah Badu Does "Jimmy Fallon"+Estelle's "Freak"+Chilli's "What Chilli Wants" trailer


Not really sure what's going on here. But BSO posted this vid of Chad "Ocho Cinco" Johnson running naked through the woods. Sounds like the beginning of a really bad joke. But it really happened. Is he on that ish? Or is this for a commercial? Both? Let me stop... Erylah's "Jimmy Fallon" performance, Estelle's new vid and trailer for Chilli's new show when you read the rest...

Erykah Badu hit up the "Jimmy Fallon" show last night to perform "Window Seat" with her homies/house band The Roots. Check it.

Here's the trailer for Chilli's "What Chilli Wants" reality show.

Here's Estelle's new video for "Freak". Check it. The Randomness: 1. Guru has given an official statement on his health. Story

Comments

WANT YOUR OWN AVATAR? GET IT HERE.

My friend recommended me a

My friend recommended me a very interesting place *** meetingrich.com*** It's where wealthy singles looking for someone to enjoy their wealthy lifestyle
yyy's picture

What is ocho cinco doing

What is ocho cinco doing running naked in the bushes or is it big foot ape?
grace's picture

For now, all I can do is run

For now, all I can do is run naked in my house. Would have been nice if he did that video barefoot as I have a fetish for men's feet like Rose Perez does. I hope the Lord will forgive me for the temptations I have circumed to which Chad has caused when I go to confession.
Lu-Ann's picture

Good heavens! Suddenly I feel

Good heavens! Suddenly I feel like losing my fruitful virginity and bearing children Blue Lagoon style, but my religion says otherwise. That man’s got me feeling all natural and one with nature!
Lu-Ann's picture

I love all three videos but

I love all three videos but estelle new song/video 'Freak'is really good i love it.
Love the videos's picture

WHY WOULD THIS GUY B NAKED N

WHY WOULD THIS GUY B NAKED N THE WOODS? I'LL NEVER UNDERSTAND!! Erykah sounds great. I ve alwayed loved her!!! Chili looks great for her age. I guess its rue what they say, good black dont crack!!! The Estell song is a club banger. I can see this song played in all the gay clubs!!!
J's picture

The question is... why is it

The question is... why is it blurred? I'm just saying...
Keli's picture

Is that Biggie's daughter?

Is that Biggie's daughter?
Anonymous's picture

I think I'm gonna watch

I think I'm gonna watch Chilli's show. I'm buying Erykah Badu's CD. Love her pink panty and all.
80's Baybee's picture

ok Ocho whatever is name is

ok Ocho whatever is name is ..I always thought the elevator never went to the top floor... Chilli..cant wait to see her show Loves Estelle's song..what...Club Banger!!!FREAK BABY!!1 And what is Erykah wearing..pink underwear..lol..ok!!!!!
babyluv....Uwantestwho!!!!!'s picture

Obviously A REEBOK

Obviously A REEBOK COMMERCIAL...they're doing this with athletes now.
D's picture

DAMN, HE REALLY WANTS TO WIN

DAMN, HE REALLY WANTS TO WIN DANCING WITH THE STARS. HE'S GETTING QUITE A HEADSTART..NO PUND INTENDED. NOW THAT'S A WAY GOT GET SOME VOTES..LMBO
Tellmeaboutit's picture

Bl ack mili tar yfri ends dot

Bl ack mili tar yfri ends dot come --- a place to meet military singles and admirers in the world! Are you a civilian looking to meet someone in the military? Are you serving in the military? You've come to the right place! We bring together single members of the Army, Navy, Marines, Air Force, Coast Guard, Police Force, and Firefighters -- as well as civilians, veterans. Over the years, we have achieved tremendous success in bringing military singles and admirers together.
lily's picture

@True Diva: Oh & just in case

@True Diva: Oh & just in case you thought I was white because of my avi? The chick on my avi is Daisy De La Hoya from "Rock of Love" & I'm a fan of her awesome tat sleeve. Her artists did an awesome job.
angelaheiress's picture

@True Diva: lol 1st off,I'm

@True Diva: lol 1st off,I'm not white but black & what comment of mine sounded so "typical white chick-like?" Just curious lol
angelaheiress's picture

Every drag queen in atlanta

Every drag queen in atlanta is going to have a routine for estells's song. interesting
CCCCCCC's picture

Chilli looks great & so does

Chilli looks great & so does T-Boz. I sooo loved them back in the day. They're all beautiful black women (RIP "left eye" Lisa Lopez). I was so jealous of their bodies too since they're abs were to die for hehe. Anyways,since Chilli decided to hop on the reality show bandwagon also? I hope it's entertaining. Wish her much success.
angelaheiress's picture

Chilli's show definitely

Chilli's show definitely looks really interesting! Ya girl will def be watching it. By the way Chilli looks really good for her age. She does look 22 yrs old in the face. Thts a goodthing bcuz when she gets older she will still have tht baby face & look young like Ms. Pattie Labelle. As for Ocho, dang why did yall blur out the video!!! I thought I was gonna get a sneak peek of wat he was working wit, daaannnnggg! lol! @ angelaheiress Typical white chic
True Diva's picture

posted by TwilighteyThu,

posted by TwilighteyThu, March 4, 2010 12:14 PM I thought I saw something at 11 seconds but it was just his hand. Let me find out he just came from hitting up someone’s wife and the husband came home early. No really there has to be an uncensored video somewhere somebody find it! Man if I had found him running naked through my woods I may have had him locked up like that Misery chick. LMAO!!!!!!!!! @ THE MOVIE MISERY.......LOL!!!!
Mitch's picture

I'm an Estelle fan,love the

I'm an Estelle fan,love the video,very colorful/eccentric as well as Missy Elliot-esque which is a good thing but the song sucks,sorry. Estelle & Missy do favor one another big time IMO. They have some prevalent/chiseled cheekbones,voluptous lips,gorgeous almond-shaped eyes & that lovely chocolate complexion.
angelaheiress's picture

That chad vid is obvious for

That chad vid is obvious for commercial purposes but damn I would've looooved to stare @ his huge dick! Excuse me for being so graphic & sounding like a horny toad but I find him very attractive,sexy,great body/height & he definitely gives me the impression that he's packing something serious below the waist,wowzers! lol He's probably good in bed too.Ok,enough,let me stop lol.
angelaheiress's picture

CAN'T WAIT to see Chili's

CAN'T WAIT to see Chili's show. It looks great, and so does she. I don't think this woman ages, she still looks about 22.
Sherm's picture

Loves Erykah can't wait for

Loves Erykah can't wait for her new LP she looks great after 3 kids..Um Chad honey what are you doing baby??? I do wish I could see what's happening behind that blur though...Chili I love you too hope you find what you're looking for it's out there I'll be watching!!!
Claudette's picture

now what man wit sense wud

now what man wit sense wud run naked.. does he like his balls flappin together? i guess they dont hang low
brooklyn gyal's picture

DAMN Chad I LOVE it!!! I

DAMN Chad I LOVE it!!! I actually like the Chili trailer, it looks different than any other reality looking for love show. doesnt look like shell be frolicking around with every tom,dick and harry, it could be good. like ol girl said what the HELL she looking for if she got Floyd in her life, let him put a ring on it.
lea's picture

Toooooooo DEAD@ Misst talking

Toooooooo DEAD@ Misst talking about date Jesus and desciples!!! LMAO So I guess Usher did'nt drink or eat pork??? Yea right!! Chilli, girl bye with that list! I like her and Mr. Right is somewhere but she seems like she will nitpick everything! That love coach told her ass though!! LOL Mad she threw the ishj off the table. Chillin musta pissed her off some serious
NO HATE!!!'s picture

Can't wait to see Chilli's

Can't wait to see Chilli's show!
getoffbarack's picture

Man that Ocho video was a

Man that Ocho video was a waist of time. Why bleep out the goods!! SMDH
NO HATE!!!'s picture

<3 Chad! Good God!

<3 Chad! Good God!
AND THE SURVEY SAYS....'s picture

He wasn't totally Nekkid, I

He wasn't totally Nekkid, I mean he had on socks.
HeHe's picture

Its a commercial for Reebok.

Its a commercial for Reebok. They also have some Wrestler and chick working out nude just with shoes on. Its some commercials they have. Butt he is Sexy ass Hell even without the shoes.
TyEise's picture

E Badu needs a new diet plan,

E Badu needs a new diet plan, yikes.
cindy's picture

Oh! and her and Floyd would

Oh! and her and Floyd would make a beautiful couple! but I can understand how she might not want to mess up their friendship.
Kiki's picture

Chilli's show looks like it's

Chilli's show looks like it's gonna be really good! I'm watchin'....definitely! Missy is funny... tellin her to date Jesus! LOL
Kiki's picture

Chilli is being superficial;

Chilli is being superficial; has she not learned a lesson from her baby's daddy: Dallas Austin his friend Usher and Usher's friend Jermaine Dupri (do you see a pattern here)? Look beyond the superficial things, you are NOT going to find 100% of the things on your list. It's not settling, it's being real! Majority of the guys in ATL are gay, in jail or already taken. She needs to get REAL with herself and look for someone with substance. The guy that she thinks is so cute and fine are the ones whose not measuring up. Find someone that's not so cute but have everything else on your list. Ask anyone whose married for the most part they married someone who was different from the "image" they had in their heads... Grow up Chilli!
Luv It or Leave It (LILI)'s picture

Can't wait to see Chili's

Can't wait to see Chili's show - love Missy E's comment "Date Jesus" LMFAO
AJ's picture

It's a viral shoe ad of the

It's a viral shoe ad of the same sort that chuck liddell and his wife did. He's not naked! He's wearing shoes.
Linwood Rose's picture

Reebok is getting out of hand

Reebok is getting out of hand with these "leaked" videos. Chad is definitely better than Chuck Lidell though ;)
She Said What's picture

Window seat is my new song

Window seat is my new song love you erykah keep the hits comin,i love all your albums and they stay in regular rotation still,along with the classic goodie mob still standing and jay-z reasonable doubt.do your thing Strong Black Woman.
Ms.Abri's picture

i dont even care what hes on

i dont even care what hes on to run thru the woods naked,ill buy him sommore,im only mad they blurrin stuff, that aint right. ocho, if you need a running buddy or someone to help you stretch i am your girl. how about naked pilates?
Ms.Abri's picture

Ocho Cino Is so fine, that

Ocho Cino Is so fine, that chocolate was the best i've ever had. Mandingo chronicles is the real deal ;)
been there done that's picture

Love Eryah, beautiful track,

Love Eryah, beautiful track, am so looking forward to the new album but please, ladies enough with the leotards and leggings/tights I feel like I'm trapped in an 80's workout video. Feeling Estelle's new track, very much in keeping with the UK music scene right now and will prob be a club hit.
Delis's picture

OOOOOH Chilli is dating

OOOOOH Chilli is dating Keston Karter from 3:01 to 3:06!!! At least it LOOKS like him...I ain't mad at her at all. I'll check out her show. BYE to the rest...
coobear's picture

JUSTIN TIMBERLAKE

JUSTIN TIMBERLAKE AHHHHHHHHHHHH my loveeeeeeeeeee!!!! that Chilli glimpse was so worth it... and Chilli wow she just doesnt age she is beautiful... hard to believe she can struggle... but the right man is waiting for her somewhere shes too sweet to go single for too long!
Mila (mariah beyonce justinT and michael fan)'s picture

Oh What I would do to be able

Oh What I would do to be able to see Mr. Cino that naked asz running through the woods!!!!! OMG! I know that was a site to be seen!!!! Lawd Help Me! That is one fine chocolate brother!!!!
LEAH!'s picture

I cant wait 4 "What Chilli

I cant wait 4 "What Chilli Wants" to air! I LOVE her and I hope she finds loves it sucks being ALONE when you over a certain age you know... But Her and my boo Floyd Mayweather WHAATTT lol he is adorable & I knew those rumors were tru. BUT 4real Chilli I wanna see U get back with Ushers ASS! HA HA!
melo&#039;s girl's picture

I thought I saw something at

I thought I saw something at 11 seconds but it was just his hand. Let me find out he just came from hitting up someone's wife and the husband came home early. No really there has to be an uncensored video somewhere somebody find it! Man if I had found him running naked through my woods I may have had him locked up like that Misery chick.
Twilightey's picture

Love the song too

Love the song too
L.A. Lady's picture

Erykah's outfit is dope as

Erykah's outfit is dope as hell..lol I need a black top hat in my life.
L.A. Lady's picture

A million Yes's to Erykah

A million Yes's to Erykah Badu! I will be buying her CD later this month. Chilli -go sit down..PLEASE Estelle- Looks really nice in the video. The song is HOT!
makeup's picture

Log in to post a new comment

Log in to post a new comment

register
Sign in with Facebook