Celebrity Gossip Never Looked So Good ®
YBF on Twitter YBF on Facebook YBF on Instagram Feed

"For The Love Of Ray-J 2" Winner Mz Berry Clears The Air

​ ​ ​ ​

VH1's "For The Love Of Ray-J 2" winner Mz Berry has finally spoken out to clear the air.  And to put some other stuff back in it.  She talked to Simone over at Cincinnati's 101.1 today about her "ex" Stu putting all their business on blast.  And she spills how her and Ray-J saw each other during that 5 month "break" even though they signed contracts not to.

PART 1

PART 2

Just remembered why I stopped watching this foolishness.... The Randomness: 1.  WTF?  So they're letting murderers up on VH1?
​ ​ ​ ​
​ ​ ​
​ ​

Comments

WANT YOUR OWN AVATAR? GET IT HERE.

Reality shows are just

Reality shows are just pitiful!!! Brind back real tv!!! WE are forced to pay for this crap they have on now! What a shame!!!
SOPHIA's picture

I just watched the reunion

I just watched the reunion show last night ONLY because I fell asleep and it was on and I couldn't find the remote to change the channel because I was still half asleep. RAy Jay is a JOKE! He is not cool! He's corny as hell! All the girls are fake including the winner of season 2. She obviously needed the exposure for her own purposes. I hope she finds fame. she seems kind of cool. Buy why Ray Jay? EWWW. He is too thru! His show with Brandy will be a joke too! And he's short, so you know what that means...
SOPHIA's picture

And Redd320 ... If Ray J

And Redd320 ... If Ray J wanted to change his way he will.. But I doubt any woman will "MAKE" him change his ways. Its his life and doesnt need to be controlled by others.. Duh.. Get a life and ya will figure out what that means.
Galixie's picture

pluss.. the only reason she

pluss.. the only reason she cries all the time is to get all the attention and when she doesnt get attention she gets pissed cause she doesnt have her way. And Dude.. Who would wanna be with that ugly ass mother fucker?! GOD!
Galixie's picture

whay did you pick ugly

whay did you pick ugly
atyjah's picture

I AM SO PISSED!! Mz. berry is

I AM SO PISSED!! Mz. berry is just. Omg.. No. Ray J can do soo much better..!! Mz. berry's an emotional Freak!
Galixie's picture

BUT ALTLEAST HE PICKED A

BUT ALTLEAST HE PICKED A BLACK CHICK.. AND THAT WAS ONLY TO BLACK FOLKS WATCHING NEXT SEASON. YOU NOT GONNA FIND LOVE IN A WOMEN IF YOU ARE...
wifey06's picture

HOW CAN YOU BE CLASSY GOING

HOW CAN YOU BE CLASSY GOING ON A REALITY TV SHOW. BOY YA'LL ARE GUTTER!!!! I SEE WHY THEY SHOW BLACKS FOLKS ONLY INA GUTTER LIGHT.. SO MANY OF US RELATE TO IT TOO WELL... NO BLACK QUEEN WITH SELF RESPECT WOULD GO ON A SHOW TO BE PUT ON THE AUCTION BLOCK LIKE A SLAVE!!! THEN GO ON THERE WITH EVERY DIRTY CHICK AND THEY ARE KISSING AND HAVING SEX. STD TRAIN!!! BLACK FOLKS NEED A DEFINITION OF PRIDE!!!!! WE HAVE SURELY LOST OUR SENSE OF PRIDE OR SELF WORTH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
wifey06's picture

I MEAN HIT UP MY YAHOO

I MEAN HIT UP MY YAHOO BOX..LOVE YU BOO ;-)
pinky's picture

I LOVE

I LOVE PLIES!!!!!!!!!!!...PLIES IF YU C DHIS KALL MEH OR TXT BAK
pinky's picture

I really like Mz Berry. She

I really like Mz Berry. She is a classy woman who carried herself like a lady. I personally think we waste too much time (myself included) watching reality shows creating monsters out of these people. Is anyone REAL any more. I think Cocktail was real in the way she reacted and in the interview. I would have reacted the same way if the roles were reversed. We all know the person who has the show is just doing it for the money. You can tell that from Flava of Love!
crystal's picture

First these shows also have

First these shows also have white people so its not just black people making a fool of themselves. But I love to watch the drama but enough is enough I'm tired of all the love shows lol. He should have picked jaguar well judging by the season finale (that's all I saw) Because every since Flavor flva played thing two I was pissed lol. Fantasia show is not too bad and it doesn't seem scripted at all.
ok's picture

First of all he in the theme

First of all he in the theme of the show says he's trying to meet a woman who will make him want to change his ways, maybe. That's what he says. Every show it plays. Is no one listening. That's kind of the point. So he may actually be looking for love because that's how most people do it who've had a hard time settling down and in their heart would like to but just can't see to find or figure out what they're looking for that's going to make them happy. When you are in love with someone(and this goes for men not just women)you don't want nor can you think about being with any one else. It's all about him/her. It's just on a big screen live and people making complete fools of themselves in some cases, which most have done and done want to admit. Love is a beautiful thing but it is also brings about many fears that some folks just are not ready to deal with. Theses are all adults. And please stop making everything about black and white. These days it about that green. Those who want/need it and don't have it and those who have it and are trying to keep it. It's 2010 and yes race is and issue and will always will be until jesus takes regin(if you believe) but it doesn't help matters when you too condem your own race(whatever that may be)and chastise them like you know evrerthing and have done everything right and responsibily. take a chill people. It's freaking tv what do you expect only whit folks to look foolish on tv and get paid. Flip it to benifit you and yours and keep it moving. It's not that serious it's entertainment for the masses. Theses people who are on these shows(whether geniuine or not) know that. Oh and 32 2 kids not an easy feat to look as good as see does of course unless you've got money. FYI Sex in your 30's way better than in your 20's. Exercises for your business take care of the rest.
redd320's picture

WOW Go MZ. Berry Stu surely

WOW Go MZ. Berry Stu surely brought out the beast in her.
missme's picture

"Who gives a

"Who gives a damn!"....LOL...certainly not u..haha....
Barack is the man!'s picture

ms bonita OnFeb 11, 2010 at

ms bonita OnFeb 11, 2010 at 9:22 am | Reply | can we just collect some cash to once and for all send Ray J and all the other corny ass brothas like him to a far far far away place where they can’t do any harm, or reproduce, or bombard us with stupid ish (like that VH1 trash)….I got 5 on it right now….who’s with me!?!? ______________________________________________ I will put $10.00 in. I am so tired of corny, trifling, non-family oriented, lazy, excuse-ridden brothas. I don't entertain men like this, but I hate seeing any other woman do it.
FadeToPink's picture

I like Mz. Berry. Even though

I like Mz. Berry. Even though all of this chaos she has been the only one that acted like she had sense and class. She was a grown woman at all times. Furthermore, to ask why did she go on the show...like anyone else interested in breaking into the industry without real connections. I am not saying this is something I condone, but it is what it is. I am just glad the sista maintained her class and didn't make us look like bigger fools.
FadeToPink's picture

can we just collect some cash

can we just collect some cash to once and for all send Ray J and all the other corny ass brothas like him to a far far far away place where they can't do any harm, or reproduce, or bombard us with stupid ish (like that VH1 trash)....I got 5 on it right now....who's with me!?!?
ms bonita's picture

I am so tired of Ray J's

I am so tired of Ray J's stupid no good self and the dumb women who keep flocking to him and boosting his ego! This piece of trash is not good for any woman, but these dummies keep bothering him. Kim K. woke up and moved on, but he keeps trying to ruin her name because he is such a vengeful rotten piece of crap.
Tia's picture

I actually like "let talk

I actually like "let talk about pep" it a good show ,and I hope she ends up with asian guy Tom Isn't Ray J around 27-28? so 32 is not that old for him..I initially thought he choose berry because she seemed as if she was about business and he didn't choose the other girl because she said if the oppurtunity arise she would go back to her ex (shrugs shoulders") I will stick with pep and Rupauls drag race 2 werk bishes or go to the untuck room he tells them)
nicolefromphilly's picture

The audio is messed up. There

The audio is messed up. There is background music playing and MzBerry keeps going in and out. Does anyone have any better audio? I hear the radio woman fine...weird
maymajesty's picture

THESE KIND OF REALITY

THESE KIND OF REALITY SHOWS-THE LOVE OF RAY J, FANTASIA, I LOVE NY, FLAVOR OF LOVE E.T.C ARE THE KIND OF SHOWS THAT PUSHES BLACK AMERICAN BACK 50 YEARS. INCASE YOU DO NOT KNOW, THIS IS THE ANOTHER FORM OF RACE EXPLOITATION. THERE ARE TWO PLAYERS IN THIS MASSACRE- THE CABLE NETWORKS THAT AIR THESE DEMEANING SHOWS AND THE MONEY HUNGRY, FAME WHORING IDIOTS WHO WOULD SELL THEIR OWN SOULS AND THE CREDABILITY AND RESPECT OF THEIR OWN COMMUNITIES FOR A CHANCE OF ATTAINING THEIR 15 MINUTE OF FAME TO BECOMING Z LIST CELEBRITIES. AND YOU KNOW THE PRODUCERS KNOW HOW TO PICK EM BECAUSE THESE REALITY "STARS" NEVER AMOUNT TO ANYTHING AFTER THE SHOW IS OVER. THE ALL DESSAPEAR TO OBLIVION. BUT THAT SHOWS YOU HOW STUPID THESE PEOPLE ARE IN THE FIRST PLACE TO THINK THAT THEY WILL GET "EXPOSURE" FOR WHATEVER TRICK THEY ARE TRYING TO PULL- YEAH RIGHT YOU WILL GET PUBLICITY RIGHT, NOT EXACTLY THE KIND THAT WILL FURTHER YOUR CAREER BECAUSE ONCE YOU SIGN ON THAT DOTTED LINE YOUR LIFE IS IN THE HANDS OF THE PRODUCERS; THEY WILL PORTRAY YOU IN ANYWAY THEY SEE FIT AND AS A BLACK WOMAN -THEY ARE TONS OF STEREOTYPES OUTTHERE TO PLAY. E.G. FOR THE LOVE OF RAY J-PORTRAYS THE USUAL STEREOTYPE OF BLACK MEN BEING MISOGYNISTIC MORONS WITH NO OF SOCIAL RESPONSIBILITIES-REMBER THE "SHE SMASHED THE HOMMIES" INCIDENTS, WHERE RAY J'S FRIEND DID THEIR BEST TO MAKE THEMSELVES LOOK LIKE A BUNCH OF UNCIVILIZED HOOLIGANS BUT HEY WE CAN'T EVEN BLAME IT ON THE EDITING HERE, THEY WERE GUILTY AS CHARGED. I WON'T EVEN START WITH THE PORTRAYAL OF RAY J AS THE TYPICAL BLACK MAN WHO IS BASICALLY PROMISCUOUS, IRRESPONSIBLE, NARCISSISTIC WELL YOU KNOW THE REST. AND THE BLACK WOMEN, OH LET ME NOT START WITH THE BLACK WOMEN ON THESE SHOWS-MATERIALISTIC, NO OUNCE OF SELF RESPECT, ANGRY, VIOLENT, IRRESPONSIBLE.... IF WE DO NOT DO SOMETHING AS BLACK PEOPLE TO STOP THESE TV NETWORKS FROM AIRING THE CRAP THEY ARE AIRING, WE WILL FOREVER BE REPRESENTED BY THE LIKES OF FANTASIA, RAY J, FLAVA FLAV AND THE REST OF THOSE NINCOMPOOPS WHO MAKE YOU CRINGE AND WISH YOU DIDN'T OWN A TV. ASK YOURSELF WHY CAN'T WE HAVE "THE BACHELOR" WITH A BLACK MAN OR THE BACHELORETTE WITH A BLACK WOMAN? ANSWER: THEY DO NOT BELIEVE THAT BLACK MEN OR WOMEN CAN BEHAVE IN A CIVILIZED MANNER TO BE ON NETWORK TV; THIS MEANS WE ALWAYS GOING TO END UP MAKING FOOLS OUT OF OURSELVES ON CABLE TV-VH1, MTV, BRAVO, BET WE ARE THERE TO STAY. WELL, CAN YOU BLAME ABC FOR NOT HAVING THE A BLACK BACHELOR? NOT ALL, IF ALL YOU KNOW ABOUT BLACK PEOPLE IS WHAT YOUS SEE ON FLAVA OF LOVE, THE REAL WIVES OF ATLANTA, THE LOVE OF RAY J AND THE DAMN HIP HOP MUSIC VIDEOS!!!!
Veritas's picture

I didn't like Mz. Berry Cry

I didn't like Mz. Berry Cry baby A$$ during the show & I still don't like her needy butt. I knew Ray didn't want anything when he let Jaguar go, but...he wanted someone that was willing to cut...Sucka, I wish there was some real television & I'm sick of reality Tv Lord maybe I just need to stick to radio.....Let me go see how much satellite radio cost, going to cancel my cable.
Trixie~Tickle~Razor's picture

@ Black Vesper - its

@ Black Vesper - its impossible to defend the Ray J show - all it does is exploit women and show what they are willing to do to become famous. Regardless of how scripted some of these "following lives" reality shows are at least they show that these women are hardworking - Monica, Fantansia, etc. (please know Frankie and Neffe are not in this equation) and if people can love Sex and the City so much and hate Let's Talk about Pep - its obvious what the problem is.
Stacey's picture

Doesn't everybody know this

Doesn't everybody know this is just for TV? Cocktail played herself tryna blow up a spot that was already blown up. Like we didn't know he wasn't really dating her or Mz Berry. Pa-lease!
jer-z girl's picture

I kinda like her. She seems

I kinda like her. She seems kinda classy.
Dumbass BET's picture

Rihannas rude boy video is

Rihannas rude boy video is available
Joja86's picture

I CNT HEAR THE AUSDIO- it

I CNT HEAR THE AUSDIO- it comes up as install manually is there another way?
honei's picture

I WON'T LIE, I CANNOT GET

I WON'T LIE, I CANNOT GET INTO PEPS SHOW.....SEEMS TO SCRIPTED, ALMOST LIKE THEIR READING Q CARDS. I LIKE THE FOOLYWANG, THAT'S WHAT KEEPS ME TUNED IN, THE HOLLERING, SCREAMING, BITCHES BUSTIN EACH OTHER ACROSS THE FACE......THAT'S WHY I LIKE, 'THE BAD GIRLS CLUB............. DRAMA EVERY EPISODE, IGNORANCE AT THE HIGHEST LEVEL. KEEPS ME ENTERTAINED AND TUNED IN EVERY WEEK. MY GUILTY PLEASURE.
COON FEST's picture

Haha STUY, Yup, I know one

Haha STUY, Yup, I know one when I hear one!
GTFOH with the DUMB's picture

OMG! Why is any of this

OMG! Why is any of this news?!
TyRenee's picture

IDK, I like Mz. Berry. The

IDK, I like Mz. Berry. The reason why I watch this show is: 1. There really aren't any black TV shows anymore 2. The other reality show that feature African Americans (Let's Talk About Pep, Fantasia, even some of the new ones coming out: Toni Braxton, Brandy) I have no interest in knowing more about their lives, especially a fake TV scripted life. 3. Somehow, there always seems to be one black woman, on these reality dating shows that seems sane and smart. So I watch to try to figure out why she would even go on the show. It's like an experiment!
Black Vesper's picture

These reality shows are very

These reality shows are very fake as we all know. I will keep watching for shits and gigles. It makes for good entertainment!! This show just gives Ray J a chance to screw random chicks without a committment and the chicks are hoping to get a break too! Mz Berry is supposed to be a singer or something. They just wanna get their name and face out there....
Chelly's Two Cents's picture

WTF is the mental health

WTF is the mental health screening like for these VH1 show? This is the 2nd murderer they've had on these shows.
bbop212's picture

I'm so glad Mz. Berry had a

I'm so glad Mz. Berry had a back up plan with her ex...Still like her...She is very classy and knows how to held her shi*...Real woman
missme's picture

After this show, I am

After this show, I am boycotting reality tv shows. This is a mess! You call this television? Even reality tv shows that are positive, I'm boycotting, b/c in the end, none of that sh*t ever works out. Like for instance, top model, do you ever hear about the models after? No, and if you do, it's usually only one of them and with those fashion shows, how many people need clothing lines? Who's gonna wear the clothes if all of us wanna own clothing lines smh. It seems like all people wanna be these days are musicians, models, video hoes, jelwery, clothing lines, etc. and the list goes on. There's more to life than materalism, sex, and drugs and I believe this is what all these shows portray. I AM DONE WITH REALITY TV!!!!
Mrs. Darren shellychelle Sharper's picture

Do you know what type of

Do you know what type of people go into reality shows...attention hungry money freaks. i don't hold any of these fake show reality stars with any high regard. She probably asked her ex to tell her business so she could get exposure. Sorry baby...your face is cracking....32 shows all over your face.
YAWN's picture

Am I the only one who could

Am I the only one who could here the audio? That sucks that's the only reason I clip to this site. Well this was a waste of my time.
MsTrendy's picture

should of chose Jaguar.

should of chose Jaguar.
TiLo's picture

Natasha-- to your WTF... he

Natasha-- to your WTF... he wasn't ACTUALLY a murderer until 2 weeks AFTER the show stopped filming. LOL.
anon's picture

Who gives a damn!

Who gives a damn!
Ms. Tasha's picture

Why is this relevant ... I

Why is this relevant ... I actually tried for the show and actually got a call back and the funny thing was that I knew it was just for T.V. I didnt like Ray J and I didnt expect for him to like me ... after I thought about it I decided not to waste my time. So why are these chick so surprised (If this is real anyway) that he was smashing other chick and he was not really looking for love ... but for a paycheck in this recession? WTF ... NEXT!
Blackdiamondthemodel's picture

Ewww, just ewwwww!!

Ewww, just ewwwww!!
Yardy's picture

Top 5! I liked Mz Berry in

Top 5! I liked Mz Berry in comparsion to the other girls!
Mickey's picture

1st. ok gurl

1st. ok gurl
NGL's picture

Log in to post a new comment

Log in to post a new comment

register
Sign in with Facebook