Celebrity Gossip Never Looked So Good ®
YBF on Twitter YBF on Facebook YBF on Instagram Feed

New York & Tailor Made: At Least TRY To Make It Believable.

​ ​ ​ ​
I couldn't make this ish up and I must do my gossiply duties.  Y'all know I dug for more details about this mess.  Sources tell The YBF that our favorite mama's boy George "Tailor Made"  Weisberger has indeed moved on to another woman and that's the real reason why he and Tiffany "New York" Pollard are broken up--despite the "We're still together" hoopla they and VH-1 are putting out to the masses.  His new chick is a 23 year old aspiring model named Tyshianna and they actually met right after Christmas. Damn--is nabbing the side chick role the way "aspiring models" get into the game nowadays?  A source close to Tyshianna says that the the two met at LAX airport and hit it off so well they are now officially dating. The breakup between George and Tiffany was actually fueled because of his new relationship and Ms. Tiffany actually had a semi-altercation via phone with Tyshianna. While George and his new chick were spending some quality time together, Tiffany called and lit into his ass about it. Then proceeded to offend Tyshianna by calling her an "ugly b*tch" and all hell broke loose. Apparently she seemed genuinely hurt by his cheating. And how does the source explain all these convenient happy couple NYE photo ops of Tiffany and George?
He lied. He said the show and him being out with [Tiffany] was all fake. He did it to get publicity but he dumped her. He also said that she wanted to do a part 3 anyway.
VH-1 claims there is no ILNY3 in the works as of yet, and George says he also doesnt know if one will happen. But he doesn't want to be tied to Tiffany if there is a chance there will be one and more publicity could follow. Damn. And he did mention that everyone has a 3-show contract. The sad thing is...I believe this whole story.  And I'm mad I actually care.
​ ​ ​ ​
​ ​ ​
​ ​

Comments

WANT YOUR OWN AVATAR? GET IT HERE.

SHE LOOK SO FUCKIN UGLY IN

SHE LOOK SO FUCKIN UGLY IN DIS PIC..LOLZ...and i knew dis wasn't gone work out....
tweetybabi's picture

all u haters go fuck ur self

all u haters go fuck ur self i love new york and tailor made they are defenetly the hottest couple and they love each other all u haters need to realise that.
new york fan's picture

Whatever what married person

Whatever what married person has a myspace page let keep it true and by the way she is popped
2real2btrue's picture

They're still together ! This

They're still together ! This story is fake !
supaxkawaii's picture

Wooow Tailor Mades new girl

Wooow Tailor Mades new girl is more of a hot mess then New York. Now thats just sad.
Kate's picture

i hope they broke up cuz they

i hope they broke up cuz they not rite 4 eachother
shay1090's picture

How does Natasha feel now

How does Natasha feel now that we know she's a lying idiot?!?!??!
IslandGyal's picture

How does Natasha feel now

How does Natasha feel now that we know she a lying idiot?!?!??!
IslandGyal's picture

TY AND GEORGE, I'M SURE THAT

TY AND GEORGE, I'M SURE THAT NEITHER OF YOU ARE THE REAL ONES BUT IF SO, PLEASE GROW UP!!! THIS CRAP IS NOT WORTH IT AND IT MAKES YOU LOOK LIKE CHILDREN. PLEASE.....
ursula's picture

THIS IS CELEBRITY GOSSIP

THIS IS CELEBRITY GOSSIP THATS HOW I KNOW THEY FAKE CANT SUE FOR THIS!
kiki67's picture

THATS NOT THE REAL TYSHIANNA!

THATS NOT THE REAL TYSHIANNA!
kiki67's picture

do what you gotta do but who

do what you gotta do but who knows if you didnt write that shit! your a phony and a fake like your girlfriends hair and titties! because i already have my lawyer on your ass!!! and like i said this isnt the real tailormade! and i really dont have a problem with him but my lawyer is on it i think the real tailormade did this for publicity!
TYSHIANNA's picture

ALWAYS WILL BE GEORGE,

ALWAYS WILL BE GEORGE, TAILORMADE IS ONLY THE NAME NEW YORK (TIFF) GAVE ME..SO QUIT THIS JUNK BEFORE I HAVE MY LAWYERS PIN POINT EVERY ACTION THAT ON HERE.GET A LIFE I DONT NEED ROGAINE I NEED FOR PEOPLE LIKE YOU TO STOP STORY TELLING AND CREATE A STORY THAT YOU HAVE LIVED NOT MAKE ONE ABOUT ANOTHER PERSON LIFE..AND IF I WAS SO FAKE EXPLAIN WHY YBF HAVE NOT STOP ME FROM WRITING ABOUT MTO..
george akatailormade's picture

I TOLD YA!

I TOLD YA!
kiki67's picture

OH SEE YOU TRIED TO TRICK ME

OH SEE YOU TRIED TO TRICK ME I TAKE BACK WHAT I SAID ABOUT THE REAL TAILORMADE BECAUSE I JUST FOUND OUT THAT YOUR NOT THE REAL ONE YOUR TRYING TO GET SOME SHIT GOING!!! OOPPSS SORRY TO THE REAL TAILORMADE!
TYSHIANNA's picture

NO THE LOVE OF YOUR LIFE

NO THE LOVE OF YOUR LIFE SHOULD BE ROGAINE SWEETY!! THATS WHAT YOU SHOULD LOVE! AND LIKE I SAID I DONT WANT YOUR SAD SORRY ASS! I HAVE A MAN SO I WISH YOU AND JANICE THE MUPPET ALL THE BEST!! -TYSHIANNA
TYSHIANNA's picture

Good to see I have fan's..Lol

Good to see I have fan's..Lol and I'm the Real Tailormade so i know the truth,and a picture will not define me because look at the junk that was already on here..Lol For all those who believe this junk Im sorry my heart belongs to two women my beautiful daughter and (tiff) New York.Hope to see you watching my show coming out soon, And Tyshianna Im pretty sure your a pretty girl in alot of people's minds but mine is not one of them, So get a life and move on.
george akatailormade's picture

THIS IS TYSHIANNA AND

THIS IS TYSHIANNA AND TAILORMADE IS RIGHT I DONT KNOW HIM AND THIS STORY IS BOGUS I'VE SEEN HIM ONE TIME AND THIS SHIT GOT OUT OF HAND SO PLEASE NO MORE COMMENTS! I DONT WANT HIS SHINY FACED ASS AND HE HAS HAIR PLUGS! AND HE IS A PUNK MY MAN WILL PUT TIPS ON HIM! SO TAILORMADE IM A HOT MESS? I THINK NOT THAT MUPPET BABY YOU HAVE IS A HOT MESS!! IM OUTTA HERE! I HAVE NOTHING ELSE TO SAY. -TYSHIANNA
TYSHIANNA's picture

YEAH THATS WHAT I THOUGHT

YEAH THATS WHAT I THOUGHT WITH YOUR FAKE ASS!! STOP PLAYIN TRYING TAKE UP FOR HIS FAGGOT ASS!! HE IS A GROWN ASS MAN!! HE WAS TRYIN TO GET AT HER AT THE LAX AND SHE SHOT THAT ASS DOWN!
kiki67's picture

[quote comment="25762"]I'm

[quote comment="25762"]I'm Far from fake I wish you would get a life, Stop trying to get over on someone elses riches.I dont even know this woman and if I did she probadly wanted my autograph.Lol This Is the Real Tailormade, I wish you luck on all your future endeavors and shining lights,and if I know her how come you guys forgot to post her Last Name. Critical mistake ruin untrue storys.[/quote]YEAH LIKE I SAID FAKE ASS TAILORMADE!!! SHOW YOURSELF AND YOU HAVE BEEN HITTIN MY HOMEGIRL UP SO THATS HOW I KNOW ITS NOT YOU!
kiki67's picture

I'm Far from fake I wish you

I'm Far from fake I wish you would get a life, Stop trying to get over on someone elses riches.I dont even know this woman and if I did she probadly wanted my autograph.Lol This Is the Real Tailormade, I wish you luck on all your future endeavors and shining lights,and if I know her how come you guys forgot to post her Last Name. Critical mistake ruin untrue storys.
george akatailormade's picture

[quote comment="25749"]LOL

[quote comment="25749"]LOL YEA RIGHT...I DID NOT LEAVE NEW YORK FOR THIS HOT MESS, THIS IS A WOMAN TRYING TO BUILD HER CAREER WHILE SHE TRYING TO SABOTAGE MINE AND NEW YORK DOLLARS. CATCH ME WITH THIS YOUNG UGLY WOMAN THEN I CAN TRY TO COME UP WITH A EXPLANATIONS BUT I AINT GOT TOO CAUSE THIS STORY IS BOGUS.2008 WILL PROGRESS ALOT OF HATERS ON OUR RELATIONSHIP WITH THESE UNTRUE STORYS..I DO WANNA THANK WHO EVER SENT THIS OVER TO MEDIATAKEOUT.COM..AND YOUNG BLACK AND FABULOUS FOR THE DOLLARS IM GETTING WHILE THIS STORY UP.LOOK FOR MY INTERVIEWS TO COME..NEW YORK(TIFF) BABY I LOVE YOU.[/quote]THATS FUCKING BULLSHIT WE ALL KNOW THAT YOUR NOT TAILORMADE SO PUHLEESE!!! I KNOW TYSHIANNA AND GEORGE KEEPS TRYING TO CONTACT HER AND SHES NOT RESPONDING TO HIS FAKE ASS SO PLEASE STOP THE LYING! AND YES SHE DOES LOOK WAY BETTER THAN NEWYORK AND SHE HAS HER OWN MONEY SO SHE DONT NEED NONE OF YOUR MONEY!!
kiki67's picture

yeah right that is not

yeah right that is not tailormade that is some bullshit!! that is a fake ass tailormade so stop it!! i believe it. she looks way better than newyork
tiana's picture

LOL YEA RIGHT...I DID NOT

LOL YEA RIGHT...I DID NOT LEAVE NEW YORK FOR THIS HOT MESS, THIS IS A WOMAN TRYING TO BUILD HER CAREER WHILE SHE TRYING TO SABOTAGE MINE AND NEW YORK DOLLARS. CATCH ME WITH THIS YOUNG UGLY WOMAN THEN I CAN TRY TO COME UP WITH A EXPLANATIONS BUT I AINT GOT TOO CAUSE THIS STORY IS BOGUS.2008 WILL PROGRESS ALOT OF HATERS ON OUR RELATIONSHIP WITH THESE UNTRUE STORYS..I DO WANNA THANK WHO EVER SENT THIS OVER TO MEDIATAKEOUT.COM..AND YOUNG BLACK AND FABULOUS FOR THE DOLLARS IM GETTING WHILE THIS STORY UP.LOOK FOR MY INTERVIEWS TO COME..NEW YORK(TIFF) BABY I LOVE YOU.
george akatailormade's picture

Ty d f@@k with NY man.

Ty d f@@k with NY man. Chritine I think u want Ty . I heard Ty mess with men and women so what is up with that . I heard from my homegirl Ty was caught kissing a chic in the club But she said she is married
lil mama's picture

Natasha, this story is

Natasha, this story is totally bullshit! The photo you posted above is New York and Tailor Made celebrating New Years in Miami. I know for a fact that Tiffany and George are still together as couple. Period.
Avi's picture

why u want lil mama to get

why u want lil mama to get beat on. thanggggggggggggg well f@@k you louise
lil mama's picture

[quote comment="25474"]Um

[quote comment="25474"]Um Cali_Chick Spike Lee called and he wants his thoughts back[/quote]CHECK! LMAO!
wanda23's picture

man haters dont stop!! that i

man haters dont stop!! that i believe that the story is true! and she looks way better than newyork hands down she won that one! and i believe that if she wanted anyone one of them she could pull em!
lucy's picture

[quote comment="24838"]ILNY3

[quote comment="24838"]ILNY3 will go the way off Flavor of Love. No one cares after a while...I'm mad I watched the first 2 if there is a 3rd I will picket and boycott lol. Let it go Tiff. You've got a face AND an attitude only your she beast mother could truly love....said my piece N I'm out ;)[/quote] LMAO at she beast!
~Nic Nac~'s picture

Note to Tiffany "New York"

Note to Tiffany "New York" Paterson: When people show you who they are, believe them. Tailor Made kept saying to her, "when I saw you on TV, I fell in love with you. That was the beginning of the end of my marriage." He cheated on his wife with you even before you met. If he cheated on his WIFE (and by extension his CHILD), why not you a highly publicized jump-off who flaunts every sterotype of the hypersexual black slut; slobbing down all those skanky, International Male, tank top wearing lab experiments that auditioned to feel you up for 12 weeks....So sad that when "usses" get a Bachelor and Bachelorette show, it has to be the coonery that is FOL and ILNY...We shoudl start a campaign to have ABC do a multicultural bachelor.
CorpAtty's picture

Damn VH1 ...!!! We all need

Damn VH1 ...!!! We all need to STOP WATCHING that mess VH1 keeps coming up with. VH1 needs to stick to MUSIC, and MUSICIANS. These people have absolutely nothing to do with music.
Martinique_fr's picture

Lil mama need to get a life

Lil mama need to get a life and stop believing whatever she hears. Like I said the shit ain't true. Ty is married, and never spoke to New york man a day in her life. If the story was so true, why aren't there any pictures of ty and that guy? That's because it never happened. Ty & I have been homegirls for years, she wouldn't lie to me and she wouldn't have called me if she was dating someone, just like she informed me of this bullshit story.
Christina's picture

VH1 is trying to kill us with

VH1 is trying to kill us with this crap. People need to stop watching this stuff and demand better programming that uplifts the soul rather than degenerate it. It is too much Sodom and Gommorah type stuff going on..........WAKE UUUUUUPPPPPPPPPPPP!!!!!
Cali_Chick's picture

Its a little late for New

Its a little late for New Years resolutions, but my new one is , if there is ILNY3 I will not watch it under any circumstances....
Miss.Flawless's picture

Well I agree with Shae. As

Well I agree with Shae. As long as we continue to watch it will be more and more. I mean Flavor Flav has his 5th show on VH1 now. Surreal Life, Strange Love, FOL1, FOL2 and now FOL3. Last FOL he claimed there would be no more and yet there is another because the producers of VH1 first love to exploit black culture and shine us in a negative light for white entertainment and they know we are going to continue to watch this mess. And lets be honest here. Many of us complain about the show, talk about the show and the characters(and they are just scripted characters) and claim we don't watch it, knowing that we do watch this junk. I am the main one complaining and still watching the crap.
Na NA's picture

SO IT SEEMS TYSHIANNA IS

SO IT SEEMS TYSHIANNA IS MARRIED AND THIS IS YET ANOTHER BS STORY. SHE IS A BEAUTIFUL GIRL AND SHE LOOKS WAY BETTER THAN NEW YORK. I PERSONALLY THINK IT WOULD BE NICE IF TIFFANY AND GEORGE COULD MAKE IT, THEY SEEM TO BE A GOOD MATCH, BUT WHATEVER. MONEY TALKS AND I WOULDN'T PUT IT PAST 'NEW YORK' TO DUMP HIM JUST T DO THE 3RD INSTALLMENT BECAUSE I KNOW SOME HUGE MONEY IS ON THE TABLE. I DO THINK A SHOW ABOUT NEW YORK AND TAILOR MADE'S LIFE TOGETHER WOULD BE INTERESTING-MUCH BETTER THAN 'MY FAIR BRADY'.
URSEE's picture

WOW HATE ON HATERS!! ME

WOW HATE ON HATERS!! ME LIKEY!!! SHES HOT AND YEAH SHE DOES LOOK SIMILAR TO BOOTZ!
melikey!'s picture

yea this is b.s. i know this

yea this is b.s. i know this chick husband..i think cuz will beat on tailormade like budda almost did.
johnny's picture

NO IT'S NEVER 2 SOON 4 TRUE

NO IT'S NEVER 2 SOON 4 TRUE LUV HAHAHAHAHAHAH ALL YA'LL SOME REAL TRUE HATERS DAMN LIKE THAT
que-que's picture

He met her right after

He met her right after Christmas and they are a couple already? It sounds like a jumpoff situation at best.
Bird's picture

DON'T HATE LUV IT

DON'T HATE LUV IT
QUE-QUE's picture

HEY THATS COOL MY COUSIN IS

HEY THATS COOL MY COUSIN IS DATING TM HOLLA!
QUE-QUE's picture

Um Cali_Chick Spike Lee

Um Cali_Chick Spike Lee called and he wants his thoughts back
LeeLee's picture

keisha coles show is really

keisha coles show is really good
danni's picture

fyi she is not ugly but she

fyi she is not ugly but she ACTS. CRAZY and LOUD we don't need someone like her on tv
miss canada08's picture

I just saw her myspace page

I just saw her myspace page too.she is ugly
Stacy Holt's picture

exactly i agree with that she

exactly i agree with that she is making us look bad and who knows you never know this girl will probably be somebody and then your gonna be all on her nuts. but i doubt that the story is true and fyi shes not an ugly girl! shes pretty to me! your used to seeing lightskinned hoes black is back
tiana's picture

good cause she makes BLACK

good cause she makes BLACK WOMEN look bad she is loud and acts so stupid has no class when people out side us look at her they think that's how bw act.
miss canada08's picture

[quote comment="24906"]lulu

[quote comment="24906"]lulu shut up.. no one hating on new york its all entertainment.. how do you know your information right. go sat down somewhere and enjoy the chat. "we love new york" its silly people like you we dont like.[/quote] CHECK! LOL.
BeautyIzMyName's picture

Log in to post a new comment

Log in to post a new comment

register
Sign in with Facebook