Celebrity Gossip Never Looked So Good ®
YBF on Twitter YBF on Facebook YBF on Instagram Feed

Khia's Hood Outlook+Kanye & Lisa Bonet Hit The Streets+Celebs Do Hollywood Breakthrough+Other Fabness

So I came across some potentially foolywang material today.  And hot damn if that Khia didn't drop some knowledge on these folks in her advice column: 
Source: TC
Say what you want about Khia, but real talk...this is exactly the type of ish Oprah's Book Club needs. And now for a sneak peak of the next episode of one of the best damn shows on tv right now:
This week on THE GAME, as Christmas approaches everyone is trying to stay in the spirit, but the past is coming back to haunt them. Just as Melanie makes plans to celebrate the holidays with Dionne, Derwin hires Dionne back as his publicist and invites her on a trip to St. Barts, massages, sun, and cocktails included. Will Dionne take Derwin’s offer, and leave Melanie in the dust? With Tasha representing Derwin, Malik questions his decision to dump his mom as his manager. Will the holidays bring them closer together, or hash up hurt egos? And will Kelly finally spend enough money to send Jason over the edge? Tune-in to find out! Monday (Tonight) at 9:30/8:30c on The CW.
I'll be watching... Ciara's people sent over some pics from her UK show Saturday night:
{Thanks Erica}
This looks familiar. Fab chicks Zoe Saldana and Kerry Washington hit up the Breakthrough of the Year Awards last night in Hollywood: Fabulous. And Kerry Washington rocked a multi colored sequins number with the unexpected bright blue platform pumps: Hotness.   And Donald Faison was there too. Ne-Yo and Heather Headley were here in DC this weekend taping the Christmas in Washington tv special: Nice. Lady O was all about Team O this weekend: She made a special appearance at the Verizon Wireless Arena in Mancheste, New Hampshire for Barack Obama's rally.  I put 5 on it that chick is single handedly about to put Barack and Michelle in the White House.  Look who was spotted pushing her new baby in the stroller down the street: Lisa Bonet had her baby and was spotted having some QT with the newborn. Kanye was spotted walking the streets of L.A. this weekend. Every editor at SMOOTH should be fired.  But the photoshop team needs a raise.  And am I the only one who thought that was Free on this cover for a good 5 minutes?  Anyways, you can check out the rest of the kinda NSFW pics here. The Randomness:
  1. Big Boi is coming with a solo album.
  2. Diddy and Cassie's "relationship" has made it all up in the other tabloids.

Comments

WANT YOUR OWN AVATAR? GET IT HERE.

i cant wait until the obama's

i cant wait until the obama's are in the white house!!!...i love oprah and all of her efforts within the black community... khia..yuck!! deelishis... arent her 15 minutes up?!?!? just asking... kerry washington is gorgeous!!! and so are her fab outfits...who makes that gorgeous new years eve party dress?!?! natasha keep it coming!!! mwah!!!
Ms. Moore's picture

I am 25 and I love The Game

I am 25 and I love The Game and I think that Wendy does a great job. She is so funny! I will be watching...
ofili's picture

Khia...Now that's some real

Khia...Now that's some real s*** for your a**...
Let's Be Honest's picture

Khia...Now that's some real

Khia...Now that's some real shit for your a**...
Let's Be Honest's picture

khia is so ghetto but she

khia is so ghetto but she kept it real. :)
nini's picture

Lil Mama, I agree with you,

Lil Mama, I agree with you, Deelishis was one of my favorites on the show, she showed alot of strength/aggression in herself, plus she is from the MIDWEST like myself! I think, well I know that she has more potential then that. The sad thing is its a shame that some women feel in order for them to make money or get attention is they have to show their butts. Its ok to get grown and sexy cause I do and we pretty much got the same figure but I can rock what she wore but be more classy about it and still receive the same feedback and it would most likely be more positive. I ain't mad though, get money. Just don't sell yourself short. Feel me?
Mimosa's picture

Khia may be a little

Khia may be a little unrefined so to speak, but she didn't lie about her advice. I was cracking up
Susie's picture

Zoe and Kerry look fab. Ciara

Zoe and Kerry look fab. Ciara doing her thing in London.
Pretty Paige's picture

I agree with Khia, tell it as

I agree with Khia, tell it as it is. PLAIN TALK BAD MANNERS, that's what they need to hear.
sasha's picture

ciara be going off on stage.

ciara be going off on stage. no wonder why rihanna got scared and pull out of her own show.
d's picture

I was with khia until she got

I was with khia until she got to the gay guy. She straight disrespected him. Why he gotta be soft because he's gay? Talking about it's hard to spot a punk...please, there are more "homothugs" than the feminine ones. People have their own perception of how a gay person acts.
Shy's picture

Is it just me or does Donald

Is it just me or does Donald Faison ALWAYS looks unkept?
angiebabi's picture

[quote comment="18421"]ciara

[quote comment="18421"]ciara be going off on stage. no wonder why rihanna got scared and pull out of her own show.[/quote] I read that Rihanna canceled some shows...but, I seriously doubt it was because of competition... Honestly, Rihanna's audience is bigger and more diverse than Ciara's...Rihanna may sell less, here...but she's an international star. I don't think she should have agreed to tour with Ciara...Rihanna is on the Hollywood tween A-List...Ciara is sooo D-List, at best...
M.Fox's picture

WHAT IS WRONG WITH YOU

WHAT IS WRONG WITH YOU PEOPLE....THANK GOD FOR SOMEONE LIKE OPRAH STANDING UP AND REPRESENTING FOR BARACK OBAMA....PLEASE KNOW YOUR HISTORY BEFORE BEING SO NEGATIVE!!!!!! GOD ONLY KNOWS I PRAY FOR YOU WARPED MENTALITY MINDED PEOPLE.......TRY CATCHING UP AND GETTING ON THAT WAGON..MAMA'S AND PAPI'S......WAKE UP....WAKE UP....WAKE UP...AND FOR THOSE OF YOU WHO'S HOLLERING HILARY....CHECK THE HEALTH INSURANCE REFORM THAT SHE PROPOSED FOR BLACKS OR SHOULD I SAY MINORITIES...REGISTER TO VOTE AND ON THE STRENGTH THAT BARACK IS THE BETTER CHOICE FOR US...MAKE THAT CHOICE.... I LOVE YOU ALL
PLSTELLTHETRUTH's picture

I loved Khia's article,

I loved Khia's article, especially when she was speaking to the down low brother. She's a little hood, but she is so real!
Tiffany's picture

Khia, bitch Im glad you

Khia, bitch Im glad you realized that your rap game was wack and moved on but now you sound like a broke down superhead!!!!!
justice's picture

Khia is the reason people

Khia is the reason people look at black women w/ no respect. Khia is a perfect example of why black men go running to white girls. Khia is a horrible mother making statements like "my kids listen to my music everyday and learn from that sh*t" this was in reference to my neck,my back (her youngest was 4 at the time and we wonder why black kids are over sexed). Black people when will we wake up?
lauren's picture

While I must admit that Khia

While I must admit that Khia kept it real, I'm gonna need her to know the difference between to and too since she's a columnist and all...
JE's picture

MajorKnuckles, your time

MajorKnuckles, your time would be better spent at the local gym trying to get a woman...the posts I've read from you today have been ALL rife with sex, really... go to the gym, work up to a proper excitement...exert that energy efficiently...talk to a woman...and then calm down with all these senselessly sexual posts. It's neither funny nor sane, actually...and I'm sure no woman on this site finds it even remotely sexy. Sorry. But I feel it needed to be said.
M.Fox's picture

I have to give to Khia !

I have to give to Khia ! She's gone from Foolywang Material to Relationship Doctor for the Ghetto! What's really HooD??? LOL!!! Zoe and Kerry are SO ABSOLUTELY FLY!!! I love Oprah for Supporting Barack! Did anyone her her speech! I love her, and him, and Michelle O. Barack the Vote! ~Thanks Natasha!
Xspresively Chic's picture

you can have a slamming body

you can have a slamming body and still be tasteful Ever heard of 50's pin up girls? What is delishe's ( or whatever her name is) claim to fame gonna be when she i oprah's age? She is not a fashion model like tyra or those people she is an ass model. Can you imagine you carry her to a formal "socialite" event and the 70 year old gardner pipe up "go on girls I saw you spreading them ass cheeks in king magazine!" Damn nasty! Deelishis needs to find another skill - design a line of swimwear or jeans or summn for curvy women. But cover that ass up! It's getting real old fast! Don't be another Buffie!
Yanique's picture

Kerry looks like shit in that

Kerry looks like shit in that dress. Cute from the neck up but that dress and shoes is not working with her or together.
JustSaying's picture

Only Kerry could pull off

Only Kerry could pull off that dress, fabulous indeed. And the Game is my show, it's gotten sooo good since the start of the second season.
Kalissa's picture

I wish people would get over

I wish people would get over the Ciara is trying to be like Aaliyah. It's so damn old and untrue. They are two totally different artist. I think Ciara looks good in those pictures. what do you expect? She was photographed performing, not posing for pictures. What was the point of bringing up an old rumor? You already know people heard it before.
Erica's picture

KHIA is the truth she might

KHIA is the truth she might not look allfke up but she the truth
Deshandra's picture

Khia is real and needs her

Khia is real and needs her own talk show!
Im a Khia Fan Now's picture

OK let's begin with Khia who

OK let's begin with Khia who in there right mind would take advice from her honestly give it up turn it loose!! There is something about Ciara that makes me want to not like her sometimes & was I the only 1 that heard she was a hermorphadite(excuse the spelling) don't get me wrong I like some of her songs & girlfriend can dance but sometimes I see 2 much of Aaliyah in her I'm sorry!!!(especially in her Promise video) It's good 2 see Kanye out & about!! & is it me or is every Flavor of Love girl getting paid to show there a$$ Deelishis really need 2 sit down on hers I really liked her on the show now it just seems like she just doing whatever she can to be seen!!! WE all know she got a big a$$ but do we really need 2 see it every 5 minutes!! Last but not least when did Lisa Bonet have a damn baby I must really be outta the loop!!
ms.peaches's picture

Khia kickin' that knowledge

Khia kickin' that knowledge for real! I agreed with pretty much everything she was saying...
Shay's picture

Something about Cassie and

Something about Cassie and Diddy's relationship reminds me of that book I read a few years ago called "Bling"... except that Diddy isn't fat... Shout outs to all my ppl who love black fiction! lol....
Josie's picture

Ahhhh can't wait 2 see The

Ahhhh can't wait 2 see The Game 2night..best black show on TV right now..HANDS DOWN! Too bad theres only 4 more new episodes left due to that damn writer's strike.
WTF's picture

Lisa Bonet looks like she

Lisa Bonet looks like she smells... Lady O will get him up in the White House for sure!
KeepYourHeadUp's picture

OBAMA ALL THE WAY THANX

OBAMA ALL THE WAY THANX OPRAH!!!!!!!!
KEZ's picture

Khia told the truth! I love

Khia told the truth! I love it!
S Dot's picture

Why is Deelishis still

Why is Deelishis still around...somebody please tell me????
jam's picture

Yeah I think you're the only

Yeah I think you're the only one who took her for Free. Sorry. She's "milking" the 15 minutes and getting paid... sort of. But at the expense of class and dignity. Wonder how she'll explain this to her daughter in 10 years?
Meia's picture

See I thought that was my

See I thought that was my "old" eyes. I saw that cover and didn't really read it and first said "I didn't think Free would put herself out like that"
AnOldieButAGoodie's picture

Deelishis is sending such a

Deelishis is sending such a GREAT message to her daughter with this magazine spread.
Mookie's picture

Ciara needs to shut them legs

Ciara needs to shut them legs or she be givin Lil Kim some competition in the "who can look nastier" stakes!
ybf_oz's picture

I like Deelishis and think

I like Deelishis and think that she can be a successful woman, however it's a shame that she feels the need to continue doing "ass" shots as if that's all she has going for herself.
lilmama's picture

Donald Faison needs to go

Donald Faison needs to go home and shave off that balding beard
lilmama's picture

Why o why is anyone still

Why o why is anyone still allowing Deelishis on their magazine cover?
Brittany's picture

wow!

wow!
しようとしようとする人は、決して満足's picture

Everyone looks great...even

Everyone looks great...even Deelishis
Jamilia's picture

First...Cute pics cici

First...Cute pics cici
Bobby J. Blige's picture

I'm glad to see Oprah out

I'm glad to see Oprah out with Obama. I am supporting Obama. I looked at all candidates and choose Obama . I like his direction. Obama 08.
soulsista's picture

at least now we know that

at least now we know that Khia can read and write. I cant wait to see The Game.
Ms 305's picture

Khia is a mess! Ms Washington

Khia is a mess! Ms Washington looks FAB as always!
Aroundtheworldgirl's picture

she shole iz, gurrrl!!! And

she shole iz, gurrrl!!! And at the same time payin for her daughter's college education. STOP HATIN'!!!! Bet you wish u could do dat, huh gurrrl. rotfl
2step's picture

[quote comment="18349"]Yall

[quote comment="18349"]Yall broads really need to stop. Deelishis looks mighty tasty, from a brothas perspective. If yall had the body, you already know every last one of yall would be flashin' ass. lmao......STOP HATIN', it's makin you FATTER!!!!! lmfao[/quote] How do you figure those that don't find the picture flattering doesn't have "the" body? Not everyone is into that. Of course a man isn't going to see anything wrong with it.
babygirl's picture

Yall broads really need to

Yall broads really need to stop. Deelishis looks mighty tasty, from a brothas perspective. If yall had the body, you already know every last one of yall would be flashin' ass. lmao......STOP HATIN', it's makin you FATTER!!!!! lmfao
2step's picture

Log in to post a new comment

Log in to post a new comment

register
Sign in with Facebook