Celebrity Gossip Never Looked So Good™
YBF on Twitter YBF on Facebook YBF on Instagram Feed

WHOA: Foxy Brown Falls ALL The Way Down On Stage + Khia Goes TOPLESS To Wish Folks A Happy Weekend

 photo ScreenShot2013-06-29at112542PM_zps8704d926.png

The foolery never stops. And even though we will always love us some Fox Boogie Brown, she totally let us down with this major ass whoopsie. Check out Foxy wiping out completely on stage making her show come to a halt, plus Khia flashing her chi chis for all the Twitter World to see...

So Foxy hit the stage last night...somewhere...to perform her new song "Bandz Up."  (Just roll with it.)  The Don Diva hopped on that stage extra crunk and started to get the crowd mad hyped.  And then, ish went left.  Or down to be exact.  Foxy seemed a bit....on an overly happy edge is the best way to put it...as soon as she came out.  Not sure what was going down backstage--liquor or some other ish--but it seems to have led to her completely falling down on stage while doing a whole lot of moving around.  In this cheetah catsuit.  And sparkly belts.  And sparkly mini purse.

Peep the video below:

 

 

Not sure if she ever completed her performance, but from the looks of how it took 10s of men to help her off stage while the DJ killed the music...it didn't look promising.

We just want Foxy to win.  But the struggle is real chile...

Fox took to her Instagram to let the fans know she's OK and that her mic stays "cocked", as she put it. She also posted this:

 

 photo ScreenShot2013-06-29at113640PM_zps96bab608.png

 

 

And in other rapstress news, Queen Khia was back at it via her Twitter this weekend.  And her chi chi filled Twitpic had the Twitter world all abuzz.  She posted this straight from her bathtub:

 

 photo 785516361_zpsd79e2692.jpg

 

Her girls (who she calls Kate & Ashley) were wishing everyone a Happy Friday.  At least that's what Khia says her boobs were doing.

 

Sigh.

 

Video: DDotOmen, Photos: Foxy Brown's Instagram, Khia's Twitter

Comments

WANT YOUR OWN AVATAR? GET IT HERE.

She probably fell out from

She probably fell out from the heat. It looks small and hot as hell in there. It's time Foxxy hung up the two tone weave and join the workforce with the rest of us. Her glory days are long behind her. Poor tink tink.

this whole post is

this whole post is just....ratchet

Foxy just done. Find a new

Foxy just done. Find a new path. SMH.
PacificGirl's picture

wtf

wtf
mybigboy1979's picture

JESUS H CHRIST THAT BEEMA

JESUS H CHRIST THAT BEEMA ETHEL WHATEVER IT IS SEEM LIKE SHE IS OBESSED US YEP YEP GO TOWARD THE LIGHT BEEMA ETHEL WHATEVER U CALL YOURSELF, FAN OF THE DEVIL CRAZY-B FAN.
miSSyCatsss's picture

You are illiterate and crazy.

You are illiterate and crazy.
BEEMA ETHEL's picture

Jesus followers go to heaven.

Jesus followers go to heaven. The rest of you BURN IN HELL **puts Pampers® Swaddlers on the Baby Jesus**.......
Jesus H. Christ's picture

wowo``Unbelievable…… My

wowo``Unbelievable…… My friend Lida has just married to a handsome rich man. They met through ~~ ŔìchWoo.Çoм~~Here is the best, largest and most successful millionaire dating site for singles seeking relationships, friendships, dating ,love and more.. You can meet (lawyers,busy professionals, benefactors. models, celebrities, and so on….). If you are single ,have a try.dgfdgdg
jerryamilie1256's picture

kHIA looks stank as usual.

kHIA looks stank as usual.
BEEMA ETHEL's picture

not as STANK as Cray Bey's

not as STANK as Cray Bey's camel toe pics that are everywhere right now b/c she wears panties on stage every nite..........smh
Jesus H. Christ's picture

hey JHC (Beyonce's #1

hey JHC (Beyonce's #1 follower).
BEEMA ETHEL's picture

JESUS H CHRIST NOW THAT WAS

JESUS H CHRIST NOW THAT WAS FUNNY U KEEP ME ROLLING U R SO FUNNY ((4REAL))
miSSyCatsss's picture

Damn that was too

Damn that was too funny!!!...when her ass dropped everybody looked down...when the camera...lol

Hahahahahaha......Foxy doo

Hahahahahaha......Foxy doo doo Brown was acting all tuff & got humbled.....hahahaha.....and Jesus wants to take a ride between Khia's big brown juggs..........
Jesus H. Christ's picture

YEP WE DO JUST WANT FOXY TO

YEP WE DO JUST WANT FOXY TO WIN SO SAD TO SEE U FALL INTO THAT HOLE , JUST TRY TO BE À WINNER WE STILL LOVE YOU GIRL,WE NEED TO SUPPORT PEOPLE LIKE SISTERS LIKE FOXY WHEN WE FALL DOWN HELP THEM BACK UP WITH ENCOURGEING WORDS,
miSSyCatsss's picture

WAIT A MINUTE KHIA WHAT IS

WAIT A MINUTE KHIA WHAT IS WRONG HAS IT GOT THAT BAD CHILD PLEASE STOP TRYING SO HARD ITS GONNA BE ALRIGHT OMG JESUS H CHRIST WHERE ARE YOU MISS YOUR FUNNY COMMENTS TIME TO HEAR YOU THROW SOME REAL SHADE.
miSSyCatsss's picture

Ummm, Foxy ain't 'foxy' no

Ummm, Foxy ain't 'foxy' no mo'. She needs to work it out & stop looking like a Golden Girl/QVC rep in those outfits. She needs to workout & get it tight. Khia always looks like she needs a shower.

Khia and those cheap looking

Khia and those cheap looking prison tats, YUCK!! *_* Poor Foxy! She came out looking old and bloated and then to fall into that hole was sad to watch, while still being funny!
goeze's picture

Hi ,are single and looking

Hi ,are single and looking for love and companionship?If so . take a try ♥ŚeekingRich.Com.♥ is the best, largest and most successful millionaire dating site for singles seeking rich relationships, friendships, dating ,love and more. They censor every profile and verify photos, age, education level, occupation and income, so it’s safe and worth a try. Good luck with your search.
jerry's picture

"We just want Foxy to win. 

"We just want Foxy to win.  But the struggle is real chile..." why this got me rolling, esp the struggle is real part LMFAOOOOOOOOOOOOO
buttons's picture

Yeah that statement was

Yeah that statement was HILARIOUS!
star's picture

I like Foxy new song but its

I like Foxy new song but its like she fell in a hole. Khia is a old pig just go away Khia no one cares about your sloppy body.
TeaNicole's picture

Ah Man that shit was funny as

Ah Man that shit was funny as hell when Foxy fell off that stage...Girl needs to act her age cause she surely looks her age+ with her 40yrold+ belly and outta shape going on LMAO....Damn Foxy better lay off that shit........Wassup Brooklyn!
star's picture

YBF this should def be the

YBF this should def be the foolery and ratchet section. Foxy what happ to you! Nevermind you falling, that hair and outfit is a hot assssssss mess! Girl you need a makeover!. For you Khia, i just think you need to soak your asssssss in that tub for at least 3 hours. There is nothing sexy about you! wheeeeeeewwww YBF wtf is going on with the new tonight?

Log in to post a new comment

Log in to post a new comment

register
Sign in with Facebook