Celebrity Gossip Never Looked So Good™
YBF on Twitter YBF on Facebook Feed

SPOTTED: Beyonce & An UNCOVERED Blue Ivy Brunching In Brooklyn

 photo ScreenShot2013-03-24at111812PM_zpsebfe2436.png

There's that face.  Blue Ivy Carter was fully uncovered today as she rolled to Brooklyn to have brunch with Mama Beyonce and fam.  Check out the little cutie rocking her Timbs inside....

How cute!  Beyonce was spotted heading out of Buttermilk Channel, her fave Brooklyn brunch spot, today holding her 1-year-old baby girl Blue Ivy.  And since there was no blanket in sight, we can see her tiny afro puffs and her cute camo jacket and jeans and Timbalands look.  Maybe daddy Hov dressed her today.

 

 photo ScreenShot2013-03-24at111801PM_zpse2539a84.png

A pic of Bey & Blue inside the restaurant was snapped too.

Meanwhile, Baddie Bey posted this Instagram pic today of her taking over an NYC cab:

 photo ScreenShot2013-03-24at112056PM_zpsed1cbf9f.png

Bey is currently gearing up for her Mrs. Carter Show World Tour.  Fun times.

 

Photos: Beyonce Lite's Twitter/Beyonce's Instagram

Comments

WANT YOUR OWN AVATAR? GET IT HERE.

Ignorance is Bliss!! It is

Ignorance is Bliss!! It is really sad that I almost need a translater to understand and comprehend these comments. Some of your grammar and spelling in these comments is atrocious! Then you have the audacity to criticize each other in ALL CAPS!! Seriously??? I printed these comments out and let my third grader edit and revise them! No wonder we ARE LEFT BEHIND! My only hope is.......hell I do not have any hope! I pray that you start speaking,writing and conducting yourselves better than this in the future!!
RosettaStone's picture

This baby ain't having it!

This baby ain't having it! She's one and you betta not try to cover her up with a blankie. She's tired of that crap.
Denise2007's picture

Blu is so freakin cute! Oh

Blu is so freakin cute! Oh and I can tell Bey was aware that the person was snapping that pic LOL she tried to fake cover Blu's head.
KENNEDY78's picture

Bey Looks Like She Is

Bey Looks Like She Is Struggling To Hold Blue. Blue Is A Cutie With Big Feet. Lookin At Those Timbs And Pigtails.
Keyths'Girl's picture

aww with her little timb

aww with her little timb boots. adorable!
Marlene Gomez's picture

WTF is really going on? This

WTF is really going on? This is pure lunacy who is the angry poster better yet no one respond! My eyes are not willing!
Tippie Toes's picture

Lovely pic of Mother and

Lovely pic of Mother and Daughter but I'm no fan of Bey's make no mistake about this!
Tippie Toes's picture

Beyonce and her baby look so

Beyonce and her baby look so pretty!! Thats my fav brunch spot!!! why she never there when I go ;( Bey stay looking cute nonetheless.
sexybrownpyt's picture

Blu Ivy looks like her Daddy

Blu Ivy looks like her Daddy
precious36's picture

Never in my wildest dreams

Never in my wildest dreams would I have thought that Beyonce would let Blu Ivy wear Timbs. I have a daughter who is almost 4 years old and I would never let her wear boots like that...Uggs maybe but not Timbs. At first glance I thought Beyonce was carrying a little boy.
precious36's picture

That child does not look 3!

That child does not look 3! She looks like a typical toddler which she is... My daughter is 5'9" now but was a huge child and always was mistaken for older... neither of her parents are short so I can see why she isn't tiny but oh well... Why even try to make sense of it all...smh

3 IS a toddler. Chop it any

3 IS a toddler. Chop it any way you waht, that child does not look 14 months, and how tall your children are/were is irrelevant in this matter.
Username's picture

My daughter was the same at

My daughter was the same at that age and as a teenager, is 5'8" tall and growing!
PinkRose's picture

She looks just like Jay Z

She looks just like Jay Z
JJFad's picture

Beyonce Punked all of us.

Beyonce Punked all of us. That aint no 14 month old in a size 8 shoe. That child is at least 3.
Ladeedaa's picture

If Reno1970 comments are

If Reno1970 comments are getting through, the ybf is not screening messages well. SAD.
Lifeatbest's picture

IT'S RENA BITCH, AND THE ONLY

IT'S RENA BITCH, AND THE ONLY THING SAD IS THE AVAILABLE BALANCE ON YO PREPAID VISA RUSH CARD YOU FUCKED UP CREDIT, NO STABILITY HAVIN, I WANNA WIN, BUT I KEEP LOSIN FACE ASS BITCH!!!! DO BETTER, SO YO KIDS WON'T HAVE TO GO IN THE ALLEY AFTER DARK TO EARN INCOME TO PUT FOOD IN THEY MOUTH, AND TAKE CARE OF YO WORTHLESS ASS BITCH!!!
Rena1970's picture

I LOVE YOU RENA LMAO

I LOVE YOU RENA LMAO
KENNEDY78's picture

lol!

lol!
shuga's picture

LOL HUH? WIT CHO UGLY ASS!!!

LOL HUH? WIT CHO UGLY ASS!!! FOR YO NAME TO BE SHUGA, YOU SHO HAVE TO GO NEXT DO AND BORROW IT A LOT YOU BROKE ASS CAN'T DO FOR YOSELF UNFORTUNATE ASS BITCH!!!
Rena1970's picture

LMAO

LMAO
Like Really's picture

It never fails. Beyonce's

It never fails. Beyonce's posts bring all the crazy bitches out. Especially the ones who "can't stand" her.
Mrs_B_35's picture

YOU RIGHT, BEYONCE POSTS DO

YOU RIGHT, BEYONCE POSTS DO BRING OUT THE CRAZY BITCHES, LIKE YOSELF WHO WORSHIP THIS FUCKIN DUMB ASS MORE THAN THEY DO THE ONE WHO CREATED THEM! NOW SIT CHO STUPID ASS DOWN AND SHUT THE FUCK UP!!!
Rena1970's picture

You stupid hoe I was already

You stupid hoe I was already sitting as I was typing, old trick ass bitch so that was a fail! I'm sure you're used to failure in your miserable life though, seeing as how your cum guzzlin mama swallows random nut to support her crack habit. But thanks for proving my point by replying to my comment. Bitch!
Mrs_B_35's picture

THE ONLY THING STUPID WAS

THE ONLY THING STUPID WAS THAT THERE WERE NO HANGERS AROUND WHEN YO MAMA NEEDED EM!! BITCH I BET CHU THAT'S ONE TRICK THAT WISHES SHE WOULDA JUST SWALLOWED CAUSE YOU WAS DEFINITELY NOT WORTH THE TROUBLE!!!! IT'S FUNNY HOW YOU CALL ME A HOE, BUT YET, YOU STAY ON THE TOILET PISSIN ON PREGNANCY TESTS AND CROSSIN YO FINGERS FOR NEGATIVE STD RESULTS!!!! YOU A NASTY BITCH WHO AIN'T EVEN WORTH MY ENERGY!!! YOU KNOW YOU AIN'T SHIT, YO MAMA KNOW YOU AIN'T SHIT, SO NOW THAT YBF KNOW YOU AIN'T SHIT I'M DONE!!! LIKE I SAID BEFORE, SIT THE FUCK DOWN AND SHUT THE FUCK UP AND I MEANT THAT SHIT YOU WHORETASTIC ASS BITCH!!! GET A TOOTHPICK AND GET SOME OF THOSE NUTS OUT CHO TEETH CAUSE THE LANDLORD STAY BUSSIN IN YO RAT HOLE YOU SHIT THROAT BASTARD!!!!
Rena1970's picture

Sorry slut but I OWN my shit,

Sorry slut but I OWN my shit, I don't have a landlord! Unlike you, recipient of EBT on Section 8 with an education from BET. You don't even own the computer you're typing on, Rent A Center does. Only nigga that bus in my mouth is my HUSBAND but you wouldn't know about that cause like I stated before, you're a trick ass bitch! By the way, I got a side hustle going on you might be interested in. I pimp hoes like you and your mama. 70/30 cut. I'll get that rent a center bill out the way for you as a sign on bonus. Now go choke on a dick.
Mrs_B_35's picture

BITCH SAVE IT!! YOU DON'T OWN

BITCH SAVE IT!! YOU DON'T OWN SHIT!!! NOT EVEN THAT PEN THAT CHU BEEN USIN TO WRITE THO BAD ASS CHECKS YOU INSUFFICIANT FUNDS HAVIN ASS BITCH!!!!YOU WISH I WAS A SLUT SO YOU WOULDN'T FEEL SO BAD ABOUT SELLIN YO PUSSY FOR 79 CENT TACOS YOU NO SELF WORTH HAVIN ASS BITCH!!!! YO MAMA THE TRICK BITCH, YOU DON'T EVEN KNOW WHO THE FUCK YO DADDY IS CAUSE HER HOE ASS LET RANDOM NIGGAS PLANT LIL UGLY ASS BABIES IN HER ROTTEN ASS, AND YOU ARE THE FUCKIN RESULT OF THAT SHIT!!! AND THE CLOSEST THING YOU'LL EVER HAVE TO A HUSBAND IS THE LIL ARAB GUY DOWN AT THE GAS STATION WHO LET CHU SUCK HIS DICK IN EXCHANGE FOR FREE BUS PASSES YOU BUM ASS BITCH!! AND SORRY TO HURT CHO FEELINS BUT I OWN MY PC, I DON'T HAVE TO SIT AT THE FUCKIN LIBRARY AND TAKE A NUMBER YOU SAD ASS BITCH!!! AND YOU SAID YOU PIMP HOES BUT I'M STRUGGLIN TO SEE HOW THE FUCK A HOE GONE PIMP SOMEBODY ELSE!!! AND THE ONLY HUSTLE YOU GOT IS SELLIN DRUGS, WEAVE, AND SNOW CONES OUT CHO GRAND MAMMY CANDY STORE!!!!YOU SOUND STUPID WITCH CHO DUMB ASS!! SOME 70/30 CUT, BITCH THE ONLY THING YOU KNOW ABOUT CUTS IS THE ONE LEROY LEFT IN YO THROAT!!! NEXT TIME TELL HIS ASS TO PUT SOME LOTION ON HIS DICK!!!! YO STUPID ASS CAN T EVEN COUNT TO THREE BUT CHU TALKIN ABOUT SOME 70 30, BITCH YOU A JOKE!! AND YOU SURE DO LIKE TALKIN ABOUT RENT A CENTER! MAYBE THAT'S BECAUSE THEY SUIN YO ASS FOR NOT RETURNIN THEY MUTHAFUCKIN FURNITURE, GOT CHO LIL UGLY BROKE ASS HIDIN UNDER THE TABLE WIT THE LIGHTS OFF WHEN THEY COME RINGIN THE DOBELL FO THEY SHIT!! YOU FUCKIN BUM!!! GET A JOB AND THEN GET A LIFE YOU PATHETIC ASS BITCH!!!!!
Rena1970's picture

that's one big baby lol

that's one big baby lol
litebrite's picture

I guess Beyonce wanted a boy.

I guess Beyonce wanted a boy.
Username's picture

Blu is such a cutie! I

Blu is such a cutie! I assume that my comment will get put through the scrutinizing process since Rena 1970's comment got put through. smh!
Happy Lady's picture

SHUT THE FUCK UP BITCH! DON'T

SHUT THE FUCK UP BITCH! DON'T WORRY ABOUT RENA 1970'S COMMENT! HOW YOU GONE HAVE A COMMENT ABOUT MY COMMENT, BUT YET YOU HAD NO COMMENT WHEN BEIN QUESTIONED ABOUT YOU PARTICIPATION IN THE RAPE OF YO COUSIN'S DOG????? I DON'T GET IT!!!! YOU A ANIMAL THAT RAPE ANIMALS, SO IF YOU WANNA TALK ABOUT ANYTHING, TALK ABOUT THAT!!! I KNOW RENA ROLLS OFF OF YO DISCOLORED FUNGUSFIED ASS TONGUE LIKE HONEY, BUT REFRAIN FROM SPEAKIN MY NAME!!!! MUTHAFUCKAS ALWAYS WORRYIN ABOUT SOEMBODY ELSE! WORRY ABOUT YO BLOOD PRESSURE YOU FAT ASS WALRUS!!!! WORRY ABOUT YO CHOLESTEROL YOU FUCKIN LARD BUCKET!!!! WORRY ABOUT THE FACT THAT YOU CALLIN EVERYBODY ELSE BABY CUTE BUT CHO OWN WIT HIS RINGWORM HEAD UGLY ASS!!!! AND IF ANYTHING OR ANYBODY SHOULD BE SCRUTINIZED, IT SHOULD BE YO DRUNK ABSENT ASS MAMA, AND HER DECISION TO KEEP YOU! NOW TAKE THAT BITCH AND SMOKE IT LIKE YOU DID YO BABY MILK MONEY!!!!
Rena1970's picture

Rape of a cousins dog? You

Rape of a cousins dog? You ran out of material a long time ago. Just stop.
Eggroll Jackson's picture

THE ONLY THING THAT NEEDS TO

THE ONLY THING THAT NEEDS TO STOP IS YO GOVERNMENT CHECKS!!!! IF YOU CAN GO TO THE CLUB AND POP YO NASTY ASS TIL 5 IN THE MORNIN, , YOU CAN GO SOMEWHERE AND GET A FUCKIN JOB!!!!AND YOU SAY I RAN OUT OF MATERIAL A LONG TIME AGO, I SAY, THE MUTHAFUCKA WHO MADE YO CLOTHES RAN OUT OF MATERIAL A LONG TIME AGO YOU MORBIDLY OBESE BASTARD!! HOW ABOUT THAT FOR NEW MATERIAL?
Rena1970's picture

That's new material? Sounds

That's new material? Sounds like the same ol bullshit to me. Try again boo boo.
BEEMA SUX DIX's picture

?

?
Rena1970's picture

AND BECAUSE THIS BITCH IS THE

AND BECAUSE THIS BITCH IS THE ONLY MUTHAFUCKA ON THE PLANET WIT A BABY, WE HAVE TO BE SUBJECTED TO THIS BULLSHIT!!! AND WHY THE FUCK IS HER STUPID ASS OUT THERE LOOKIN CRAZY TRYIN TO CARRY A BABY WEIGHIN MORE THAN THE LIES SHE DONE TOLD THROUGHOUT HER FUCKIN CAREER??? I SEE DCFS CAME THROUGH AND MADE YOU PUT SOME SHOES ON HER ASS, SO LET HER GET SOME GOOD USE OUT OF EM, OR IS SHE TOO FUCKIN SPECIAL TO WALK??? MAYBE SHE JUST SLOW, CAUSE AFTER ALL, IT DO RUN IN THE FAMILY! MAYBE SHE DON'T KNOW HOW TO WALK YET! AND WHY WOULD SHE KNOW HOW TO WALK??? YO ASS DONE KEPT HER WRAPPED UP IN THAT WINTER ASS BLANKET LIKE A FUCKIN BURRITO FOR MOST OF HER LIFE!!! DON'T NOBODY BUT THE MENTALLY INSANE CARE ABOUT YOU AND BLUE HAVIN LUNCH!!! THESE MUTHAFUCKAS IN THESE THREADS BE KILLIN ME! DON'T NONE OF YALL STUPID ASSES GET THIS EXCITED OVER YO GAHDAMN KIDS, BUT YOU UP IN HERE DROOLIN, AND SMILIN, AND COOCHIE COOIN SOMEBODY ELSE'S!!! HALF OF YALL UNFIT ASSES DON'T EVEN KNOW WHERE YO KIDS AT, BUT CHU UP IN THIS PIECE TRYIN TO GET THE WHEREABOUTS ABOUT SOME LIL BOOGER NAMED BLUE????? ABSOLUTELY RIDICULOUS!!!! GET CHO FUCKIN LIFE, BETTER YET, GET A LIFE!!! MUHFUCKAS UP IN HERE TALKIN ABOUT SOME OH BLUE APPEARS TO BE VERY WELL BEHAVED IN PUBLIC! AND HOW THE FUCK WOULD YOU KNOW THAT????? HOW MANY TIMES HAVE YOU SEEN HER IN PUBLIC??? THE DAMN BABY HARDLY EVER APPEAR! THAT CRAZY BITCH JUST STARTED ROLLIN THOSE COVERS BACK OFF THE BABY WHEN THE DOCUMENTARY WAS ABOUT TO HIT! AND THE BABY AIN'T GOT NO CHOICE BUT TO BEHAVE, CAUSE LIKE REALLY, HOW CAN SHE NOT BEHAVE WHEN SHE BEIN CONTAINED LIKE THE FUCKIN PLAGUE UNDER THEM FUCKIN THICK ASS BLANKETS!! IT'S LIKE THEY WERE LITERALLY, SMOTHERIN HER!! SHE COULDN'T MISBEHAVE CAUSE SHE WAS TOO BUSY FIGHTIN FOR HER FUCKIN LIFE!!!! LIKE WHAT THE FUCK? YOU SOUND CRAZY ASS FUCK!!! MUHFUCKAS UP IN HERE TALKIN ABOUT THEY CAN NEVER GET ENOUGH, BOW DOWN! BITCH, YOU PATHETIC! AND GOT LOW SELF ESTEEM!! I BET CHU YOU DON'T EVEN LOVE YOSELF AS MUCH ASS YOU LOVE THIS FAKE ASS, SELF ABSORBED, LYIN, CHEATIN, THIEVIN ASS BITCH, WHO DON'T EVEN FUCK WIT HER OWN KIND, UNLESS SHE GETTIN READY TO DROP A BULLSHIT ASS ALBUM THAT SHE WANT CHU TO BUY, AND EVEN THEN, SHE DON'T REALLY NEED YOU CAUSE HER AND HER CAMP JUST BUY UP ALL THE ALBUMS, AND LIE SAYIN THAT SHE SOLD MILLIONS AND SHE AT THE TOP OF THE CHARTS!! AIN'T NOTHIN REAL ABOUT THIS BITCH INCLUDIN THAT BABY, AND YALL MUTHAFUCKAS UP IN HERE ON YO KNEES CHEESIN AND BREAK DANCIN LIKE ED MCMAHON JUST RUNG YO FUCKIN DO BELL WIT A MILLION DOLLAR FUCKIN CHECK!!! IF HALF OF YALL GOT THIS EXCITED OVER YO OWN LIVES, YOU WOULDN'T HAVE TO HIT THE BOTTLE, OR THE MOLLY EVERY FUCKIN DAY TO SELF FUCKIN MEDICATE!! SEEK HELP!!!!
Rena1970's picture

LOL!!! I said the same thing

LOL!!! I said the same thing about that well behaved in public comment. LOL!
Iridescent One's picture

LmAO!!!

LmAO!!!
Like Really's picture

Rena u dont have to be

Rena u dont have to be subjected to ANYTHING. You Chose to click under YET ANOTHER beyonce post JUST to spew hate yet act surprised when you're labeled a hater. And blue isnt walking because shes SLEEP dumb ass. The more you post the more damage you do to your name. Smfh
Chloe's picture

I DON'T SPEW HATE, I SPEW THE

I DON'T SPEW HATE, I SPEW THE TRUTH, AND WHEN YOU DUMB ASS BITCHES LEARN THE DIFFERENCE BETWEEN THE TWO, THEN YOU CAN HAVE A WORD IN, UNTIL THEN SHUT THE FUCK UP!! YOU RIGHT, I CLICK ON THESE POSTS, JUST LIKE YALL CLICK ON MY POSTS!!! BUT YALL DON'T THINK ABOUT THAT NOW DO YOU??? NO CAUSE YALL SOME STUPID ASS BITCHES!!! JUST WANNA TALK, GOTTA HAVE SOMETHIN TO SAY, AIN'T GOT SHIT ELSE TO DO, CAUSE YO KIDS ARE IN CHILD WELFARE SERVICES, AND YO NIGAAS ARE OUT THERE AT THE NEXT BITCH HOUSE, SO YOU HAVE NOTHIN ELSE TO DO BUT LOG ON AND COMMENT ON MY COMMENT WHICH MAKES YOU LOOK STUPID!! IF I SHOULD BYPASS BEYONCE POSTS, THEN TRY DOIN THE SAME FOR MINE STUPID ASSES!!!! AND YOU HAVE THE NERVE TO CALL ME A DUMB ASS BITCH, YOU MAKE KELLY BUNDY LOOK LIKE SHE GRADUTED FROM FUCKIN HARVARD!!!! AND FYI DUMB ASS, BLUE AIN'T ALWAYS BEEN SLEEP!! SHE AIN'T BEEN WALKIN BECAUSE THEY HAVEN'T ALLOWED HER TO! THEY AFRAID THAT SOMEBODY WILL SNATCH HER, DO A DNA TEST ON HER AND REVEAL THAT SHE IS INDEED CARLINA WHITE!!!NOW TAKE THAT BACK TO YO HIVE YOU BEE WORSHIPPIN ASS DINGBAT!!!!!
Rena1970's picture

Good Morning Rancid1970. I

Good Morning Rancid1970. I see you are spewing hate again. I thought I told you to stop cutting the pills in half.
BEEMA SUX DIX's picture

MY MORNINGS ARE ALWAYS GOOD,

MY MORNINGS ARE ALWAYS GOOD, ESPECIALLY WHEN I DON'T HAVE TO LOG IN AND TELL YOU HOW FUCKIN UGLY AND PITIFUL YOU ARE, CAUSE THAT SHIT IS TIRING!!!!! BUT A CHICK GOTTA DO WHAT A CHICK GOTTA DO, SO HERE I AM IN FULL EFFECT, JUST LIKE YO SHITTY ASS BREATH!! YO SHIT GREETED ME BEFORE I EVEN LOGGED IN!!!I'M HOPIN THEY HAVE A NEW SANDWHICH OUT CALLED "SHIT", AND IT'S NOT JUST YO ROTTEN ASS GUMS DETERIORATIN IN YO TERRIBLE ASS MOUTH!!! YOU ONE UGLY ASS BITCH!!!! YOU FUCKIN RETARDED! IT AMUSES ME AS TO HOW ONE CAN STAY IN A FUCKIN BLOG MORE THAN THE OWNER!!!! BITCH YOU DON'T EVER LOG OUT!!! YOU HAVE NO LIFE OUTSIDE OF YBF!!! YOU PATHETIC!!!! YOU EVEN HAVE YO STUPID ASS IN HERE COMMENTIN ON YO OWN COMMENTS!!! YOU STAY UP IN THIS BITCH TRYIN TO FORCE MUTHAFUCKAS TO TALK TO YO LONELY ASS!!! YOU A CERTIFIED FUCKIN STALKA!!!! WIT CHO BIG DUMB ASS!!! GET A FUCKIN JOB, AND ONE THAT PAYS OVER 10 CENT A HOUR YOU BROKE ASS NO 401 K OR J HAVIN ASS BITCH!!!! AND ONCE AND FOR ALL, I'M GONE FIND OUT WHO THE FUCK IS LETTIN YOU INTO THE PUBLIC LIBRARY TO TYPE BULLSHIT ON BLOGS!!!! THEY NEED THE KUNTA KINTE TREATMENT! YOU ARE PATHETIC, NOT FUNNY!!!! SO SAVE YOSELF SOME TIME AND DIGNITY, AND STOP LOGGIN IN!! DON'T NOBODY GIVE A FUCK ABOUT NOTHIN YOU SAYIN, YOU MEAN ABOUT AS MUCH TO ME AS A PIECE OF DOG SHIT WIT BUBBLEGUM ON THE TIP STUCK TO THE BOTTOM OF MY SHOE!!!!! LIKE GO AWAY! LIKE LOG OFF! LIKE GET SOME FREINDS! LIKE GET A LIFE! LIKE GET A JOB, LIKE GET A CLUE! LIKE GET A PLACE TO STAY! LIKE GET SOME SOCKS WITHOUT HOLES IN EM!, LIKE GET THE FUCK AWAY FROM THE COMPUTER, AND WASH YO ASS, LIKE READ A BOOK, LIKE DO ANYTHNG BUT TALK TO ME YOU RETARDED ASS BITCH!!!! BY THE WAY I DON'T HAVE ANY PILLS TO CUT IN HALF, BUT YO SON HAS PLENTY! HE STARTED TAKIN THEM AROUND THE TIME HE HAD TO REVEAL TO THE ZOO THAT CHO ANIMALISTIC ASS WAS HIS MAMA! HAVE A GREAT DAY OR TWO, CAUSE I KNOW A UGLY BITCH LIKE YOSELF WISH FOR EM!!!!
Rena1970's picture

Im glad you exercised your

Im glad you exercised your ape knuckles typing all that crap (i read none of it by the way). As I said before, your material is old and tired and I refuse to read anymore of it.
BEEMA SUX DIX's picture

**does the Snoopy

**does the Snoopy laugh...then the Snoopy dance** hahahahaha
Jesus H. Christ's picture

If that ain't a miniature

If that ain't a miniature waaaaaaaaaaaaay cuter version of Jay-Z!¡ ~ I luv it!¡! Too cute!¡
GetUrLife's picture

Blu does look extremely long

Blu does look extremely long in this picture.
Niknik's picture

Blue is ADORABLE and she

Blue is ADORABLE and she appears to be well-behaved in public. Nice to see Bey looking and acting like a regular chick. Ppl get so damn negative-why? SMH...

*Scratches Head* Umm... How

*Scratches Head* Umm... How does she appear to be well behaved in public? She's sleep. Any child seems well behaved when they're sleep. IJS. Lol.
Iridescent One's picture

Blue is ADORABLE. Its

Blue is ADORABLE. Its refreshing to see her with her hair done because lord knows I was tired of that cute curly afro.
Chloe's picture

OMG Blue is a cute copy of

OMG Blue is a cute copy of her father. The boots and the lil jacket too cute!
Tannygirl's picture

Log in to post a new comment

Log in to post a new comment

register
Sign in with Facebook