Celebrity Gossip Never Looked So Good™
YBF on Twitter YBF on Facebook Feed

Idris Elba Gets SEXY For June 2012 British GQ

In the June 2012 issue of British GQ covered by pop chick Cheryl Cole, Idris Elba is putting his ridiculously sexy good looks on display.  Check out his spread inside as he promotes his upcoming movie Prometheus...

Rocking dapper suits and all around sex appeal, Idris is the GQ Recommends feature of the month:

Nice.  His sci-fi horror action flick Prometheus hits theaters June 8th.
 

Categories:

Comments

WANT YOUR OWN AVATAR? GET IT HERE.

Yep. It's just you.

Yep. It's just you.
Anonymous's picture

Yep. It's just you.

Yep. It's just you.
Anonymous's picture

Yep. It's just you.

Yep. It's just you.
Anonymous's picture

Helll YEEE!! Finally It

Helll YEEE!! Finally It Happened.....I got rid of all my ISHHH from my cre dit report y'all - I was in deep for 5 years. Coudn't buy sheeet. Just approved for that 25k loan to buy a new CAMAARO!!! IF YOU GOT PROBLEMS WITH THAT CRE DIT HISTORY ISHH, GET RID OF ALL IT. YOu can get yours too, call these people at 877-873-0853 - they did an amazing job for me and fo a price that can't be beat nowhere, REAL CHEAP. Got Rid of all my Shyyyt - i coudn't believe how quick they work. My homeboy was in terrible shape too, and he clean IN A MATTER OF ONE SUMMER! Getting a condo now. Hit em up - they will help!!
Anonymous's picture

Helll YEEE!! Finally It

Helll YEEE!! Finally It Happened.....I got rid of all my ISHHH from my cre dit report y'all - I was in deep for 5 years. Coudn't buy sheeet. Just approved for that 25k loan to buy a new CAMAARO!!! IF YOU GOT PROBLEMS WITH THAT CRE DIT HISTORY ISHH, GET RID OF ALL IT. YOu can get yours too, call these people at 877-873-0853 - they did an amazing job for me and fo a price that can't be beat nowhere, REAL CHEAP. Got Rid of all my Shyyyt - i coudn't believe how quick they work. My homeboy was in terrible shape too, and he clean IN A MATTER OF ONE SUMMER! Getting a condo now. Hit em up - they will help!!
Anonymous's picture

He is THE sexiest man on

He is THE sexiest man on earth. Damn I wish I didn't find him so attractive. My boyfriend wishes I didn't too. LOL
Anonymous's picture

Lol, The brother is pretty

Lol, The brother is pretty smooth, tell your boyfriend sometmes we just have to understand the attraction. My wife just melts when she sees Morris Chestnut! Lol! Just gotta laugh brother.
JAC's picture

hey

hey
Anonymous's picture

I like Idris. His accent is

I like Idris. His accent is DIVINE.....but has he thanked MALIK YOBA for opening the door for this type of look? LOL!!!!!!!!!! I'm old school.....Malik opened the door for this type of sexy chocolate swag....sorrryyyyyyyyyyyyyyy! But I find Idris walking down the street give a second glance worthy.....no need to hate on the brotha......I love the chocolate and appreciate a man who has style....if you haven't see 'The Wire' where that brotha just took that girl and kissed her....mannnnnn she couldn't handle all of that sexiness. That brotha is nice. The haters need to watch 'The Wire'......you can't deny his Season 2 sex appeal. NO WAYYYYYYYYYYYY! Tall chocolate !#$@!#%@!#% LOL!!!!!!!!!!!!
Dnice's picture

He oozes confidence that

He oozes confidence that isn't overbearing.
Elaine's picture

He is alright, he looks like

He is alright, he looks like any regular men out here...I just like him more because he is tall, I love tall men
CASHING' OUT 's picture

There is nothing average

There is nothing average about this man..He is a special kind of chocolate...The kind you only have on a very special occasion. You must be surrounded by a whole lot of fine, if you call him average. He definitely is a different kind of fine..Just look at him...Then go get Seasons 1 & 2 of the Wire...and tell me you would not want to be that Donnete chick...
Cookie's picture

Yummy!

Yummy!
Shanna's picture

Blackwhitemeet。ʗÕṂ that's all

Blackwhitemeet。ʗÕṂ that's all serious dating. Millions of members with good economic condition and high quality. Someone suitable is here waiting for u. with other single black, white girls and men in your city.. It is my favorite club for mixed love...
Blackwhitemeet.com's picture

Yes,love without walls

Yes,love without walls !!.Wanna find AN IN`TE`RR-ACIAL REL'ATI`ON-SHIP? ♥ InterrαciαlÇhαtS.Çom ♥ This club is for those of us that don't discriminate! This is to all my people who don't care about somebody's ethnic background, just how they are on the inside.Here is a very nice community ♥ InterrαciαlÇhαtS.Çom ♥ It’s where b`lack w'hite sing-les looking for someone to enjoy their lifestyle with.Come in and stay a while. Complete your profile. Post a message, a p`icture of yourself and check out the photo galleries ♥ InterrαciαlÇhαtS.Çom ♥ Give it a try, you will find-s`omeone you like here
Anonymous's picture

while im happy for his

while im happy for his success, i must be the only black woman who doesnt get the hype around his coneheaded ass. he looks like any other regular african dude on 116th street in harlem.
shuga's picture

@ shuga I travelled to NY a

@ shuga I travelled to NY a few years back and came to harlem I dnt remember seeing a lot of guys that resembled him, keep ur prejudices to urself, and stop generalising africans, I sense ur onee of those AFRICAN AMERICANS that refuse to claim their african roots, and believe u don't have any african lineage, ooh pls d guy is sexy big up to ma BRITISH BROTHA, talented and sexy
British Black's picture

predjudice? really? not

predjudice? really? not sure where you got that from. i dont think idris is ugly, he just looks average african that i see in Little Africa everyday. its not that serious. if anything im just one less woman for you to compete with. now how you brought my african lineage into this is beyond me.....lol. im on 116th daily. i know whats out here.
shuga's picture

I am from Harlem and spend 5

I am from Harlem and spend 5 out of 7days a week on 116th street and you don't see the likes of Idris anywhere. Having your own opinion about his looks is fine but when you generalize a whole neighborhood that just ignorant. Africans are winning #Idris,Akon,Wale,Alek Wek
Shay10025's picture

Well let me come to 116th St

Well let me come to 116th St in Harlem if that's what the n***as are really looking like. Last time I was in Harlem on 125th I didn't see nothing near ass sexy as this chocolate brother. You don't have to like him but you cant deny he looks good. #dontbindenile
Anonymous's picture

Just fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiine.

Just fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiine. Dammittttttttttttttttttttttt.....
Godiva-Diva...Re-elect Obama!!!'s picture

all types of

all types of deliciousness.... HEY Stringer Bell
ZZZzzzzz's picture

This is a HANDSOME man . I

This is a HANDSOME man . I will be getting this issue !! #LoveHim
DuleeGee's picture

This is a HANDSOME man . I

This is a HANDSOME man . I will be getting this issue !! #LoveHim
DuleeGee's picture

Yes,love without walls

Yes,love without walls !!.Wanna find AN IN`TE`RR-ACIAL REL'ATI`ON-SHIP? ♥ InterrαciαlÇhαtS.Çom ♥ This club is for those of us that don't discriminate! This is to all my people who don't care about somebody's ethnic background, just how they are on the inside.Here is a very nice community ♥ InterrαciαlÇhαtS.Çom ♥ It’s where b`lack w'hite sing-les looking for someone to enjoy their lifestyle with.Come in and stay a while. Complete your profile. Post a message, a p`icture of yourself and check out the photo galleries ♥ InterrαciαlÇhαtS.Çom ♥ Give it a try, you will find-s`omeone you like here
Anonymous's picture

Yes,love without walls

Yes,love without walls !!.Wanna find AN IN`TE`RR-ACIAL REL'ATI`ON-SHIP? ♥ InterrαciαlÇhαtS.Çom ♥ This club is for those of us that don't discriminate! This is to all my people who don't care about somebody's ethnic background, just how they are on the inside.Here is a very nice community ♥ InterrαciαlÇhαtS.Çom ♥ It’s where b`lack w'hite sing-les looking for someone to enjoy their lifestyle with.Come in and stay a while. Complete your profile. Post a message, a p`icture of yourself and check out the photo galleries ♥ InterrαciαlÇhαtS.Çom ♥ Give it a try, you will find-s`omeone you like here
Anonymous's picture

I am speechless..... lol

I am speechless..... lol
Anonymous's picture

Wow....put the right colors

Wow....put the right colors on him and looks a lot better
LisaRaye's Subconsciousness™®'s picture

He looks very distinguished.

He looks very distinguished.
Taj's picture

Log in to post a new comment

Log in to post a new comment

register
Sign in with Facebook