Celebrity Gossip Never Looked So Good ®
YBF on Twitter YBF on Facebook YBF on Instagram Feed

TWITTER BEEF: Sole Puts Female Fan On Blast For "Sexy" Tweeting Her Husband Ginuwine?

Although Ginuwine is getting up there in age, the man is clearly aging like a fine wine and can still get women's hearts aflutter.  Exhibit A, the recent twitter fight amongst his wife Sole, their daughter Cypress and a fan...all about who has the right to DM Ginuwine.  See the exchange inside....

 

We aren't sure if this was the particular fan who started all this -ish but, Ginuwine was at Kings Dominion recently and he tweeted a pic of himself planking.  One fan from Brooklyn responded to the twit pic with her phone number...for all of us to see.  She asked if he ever hung out with fans.  Hmmm...to do what?

And over on Twitter, Sole expressed her feelings about women DMing her man. 

 

Click the image to open in full size. MrsSole
If u sendin my husband DMs trying 2 b sexy & holler on the low #youneedtositdown ...were laughing @ u lol #shame & #jesustakethewheel

 

Then a fan put her two cents in.....

Click the image to open in full size. breeze_bi_yu

@MrsSole they can only DM him if he's following them & he's probably following for a reason,so check HIM not the fans!! #thatisall

 

And the exchange began.....

Click the image to open in full size. MrsSole

@breeze_bi_yu girl bye lol he follows tons of ppl as do I #sit-down and mu d ya business

 

Click the image to open in full size. breeze_bi_yu

@MrsSole My TL= my business! Furthermore if he has lots of followers,y trip on his DM's?? He's old & played,nobody wants him! #youcankeephim

 

 

Click the image to open in full size. breeze_bi_yu

These sensitive ass celebs,I'm forever getting into it w/their asses!! Just had to check @MrsSole whack ass!

 

Click the image to open in full size. breeze_bi_yu

@MrsSole Yeah you're D-list material,tweeting senseless responses and he loves you too hunni!

 

Then somehow their 16-year-old daughter Cypress got involved....

 

 

Click the image to open in full size. breeze_bi_yu

@CypressSoleil No #youhaveaseat! Your sensitive ass mother talking about ppl DM'n her man,I simply said they can only DM if he's following!

 

Click the image to open in full size. CypressSoleil

@MrsSole It's funny how people try to say that you tweet useless stuff, but clearly she had to be following you in order to see it....fail

 

 

Click the image to open in full size. MrsSole

U call me wack but u following me #youneedtositdown

 

Simmer down ladies.  But it's interesting how Ginuwine stayed above the fray.  He doesn't address this exchange on his own timeline at all. 

Comments

WANT YOUR OWN AVATAR? GET IT HERE.

LMAO! I GUESS THAT FAN TOLD

LMAO! I GUESS THAT FAN TOLD MS.SOLE SOMETHING!! SHE SAID AINT NOBODY CHECKIN FOR HER MAN...LOL
Anonymous's picture

THEY BOTH LOOK WET, NASTY!

THEY BOTH LOOK WET, NASTY!
Mi Mi's picture

SOLE NEEDS TO GROW UP! CHILE

SOLE NEEDS TO GROW UP! CHILE PLEASE @YOUR HUSBAND, REALLY!
Mi Mi's picture

he didn't respond to this

he didn't respond to this cause this whole mess is whackarnolds lol. out of all the years that females probably have been throwing themselves at ginuwine and now she decides to trip publicly CLEARLY she needs to "sitdown". that shouldn't have phased her the least bit. If she's been with him this long she's GOT him. thats just what i think. I mean come on hoes will be hoes so...you know the rest. lol
allergic2h8ters's picture

Sole is still a beautiful,

Sole is still a beautiful, intelligent, and talented older lady; young girls need to step back and notice this. Give Sole some respect because she still is holding everything around her down for a "Older Woman".
Anonymous's picture

The "Old Women" nowadays are

The "Old Women" nowadays are fighting for these "Old Men" because all of the younger girls are taking the "Older Men" away from their tired wives-too funny!
Anonymous's picture

That nose Sole...That

That nose Sole...That nose...its a monster....
thatnose's picture

Sole just made herself look

Sole just made herself look way insecure and foolish. Like, ole girl said, if he's following them, then it may be more than you think and if he doesn't want them DM'in him inappropriately, then he needs to handle that she needs to NOT make it all public as she has done. How she gon' tell someone to mind their business when she put that info out there? o_O
Anonymously speaking's picture

==== www.ceohappy.com

==== www.ceohappy.com === ==== www.ceohappy.com === ==== www.ceohappy.com ======= www.ceohappy.com ======= www.ceohappy.com === ==== www.ceohappy.com === ==== www.ceohappy.com === jordan air max oakland raiders $30--39; Ed Hardy AF JUICY POLO Bikini $20; Handbags (Coach lv fendi d&g) $30 T shirts (Polo ,edhardy,lacoste) $15 Jean(True Religion,edhardy,coogi) $30 Sunglasses (Oakey,coach,gucci,Armaini) $15 New era cap $15 Bikini (Ed hardy,polo) $20
Anonymous's picture

ginuwine hair looks like it

ginuwine hair looks like it been marinated with black strap molasses.
Anonymous's picture

oh my god...this had me

oh my god...this had me crackin up!
Anonymous's picture

Lol, I don't even know what

Lol, I don't even know what that means but it's funny as hell, lmao
Anonymous's picture

lol!

lol!
karamel 's picture

HOT GYAL DON'T FIGHT OVER

HOT GYAL DON'T FIGHT OVER MAN!
Anonymous's picture

I'm in my 20s, but I don't

I'm in my 20s, but I don't understand all of this "you're old" banter. Like, we are all going to get old one day. Are people supposed to be undesirable because they are no longer 20 something? This rant isn't completely related to this thread, but I notice a lot of people on this blog are always saying that so-and-so needs to sit down because they're too old. Like my mama says, just keep having them birthdays and you'll be there too. Are you supposed to stop living life, stop being sexy and stop doing what you enjoy? Stop it ya'll.
JD's picture

Sole and Ginuwine both suck

Sole and Ginuwine both suck sooooooo who gives a damn bout them! Next story please!!
Anonymous's picture

Cosign

Cosign
Anonymous's picture

Hilarious!! That girl checked

Hilarious!! That girl checked Sole.
Holly's picture

Poor Sole, she still running

Poor Sole, she still running after her old azz man like he really still a G. This would be funny if it wasn't so sad. Girl and I do mean Girl you need to take your self to the nearest eye glass store and get your eyes examined cause clearly you don't see your hubby 15min ended 15years ago. ByeChild!
Anonymous's picture

Heum..SOLE got OWNED ! SHe's

Heum..SOLE got OWNED ! SHe's so wrong lol...if you dont care about those groupies and are laughing at'em then why even tweet a stuff like that ?? Those chicks are nobodiess..why you'r hubby is following them ????
Anonymous's picture

NEVER LET SOCIAL MEDIA RUINED

NEVER LET SOCIAL MEDIA RUINED YOUR REALATIONSHIPS ITS NOT WORTH IT THAT IS ALL
AMBRIELLE's picture

Sole, please calm down and

Sole, please calm down and get off this thread. We know it's you causing trouble on here.
hereiamagain's picture

i just saw chris brown's ass

i just saw chris brown's ass at http://kelsnetwork.blogspot.com/
jane's picture

Sole's spidey senses are

Sole's spidey senses are telling her that her man is out here phuking other women and she is right. I know for a fact he was DMing and later fucked a groupie on a 'business' trip to NY several months ago. Women can sense when their man is phuking up...she just doesn't know who or when. Poor girl.
Anonymous's picture

I believe what you're saying

I believe what you're saying but my thing is, who can you trust?!!! There seems to be absolutely no loyalty WHATSOEVER!!! Seriously, can a man not go on a business trip without cheating on his wife?!!! SMH. I'm starting to loose hope in men... & he's supposed to be God fearing. SMH
Anonymous's picture

soo...you believe it because

soo...you believe it because "anonymous" said they know it for a "fact"...hmm.
Mon Cherie's picture

Also, Sole' and Ginuwine are

Also, Sole' and Ginuwine are on that weird "holier than thou" but "I'm still thugging;" lifestyle. You know, when you try to turn your life over to the work of the LORD but you still want to be sexy, cool, desirable and show you can whoop ass-----yeah, that's them. Ginuwine does gospel stage plays, and him and Tank were doing gospel plays at the same time they were trying to do that shirtless group thing with Tyrese. Seems to me Sole' might be the thug hindering his growth since she defending him like he's a piece of sexy meat.
anonymous's picture

No offense, but is Ginuwine

No offense, but is Ginuwine still considered to be all that? I mean he is no where near as fine as he used to be and he hasn't been very successful in nearly a decade. He is no better looking than the average man in my opinion. All parties involved need to get off the gas!
Anonymous's picture

Ginuwine is starting to age

Ginuwine is starting to age and it shows but he is aging very gracefully. I used to think he was so fine (when I was a lot younger) but you are correct, Ginuwine and Usher are 2 men that are average looking (especially Usher).
Anonymous's picture

Ginuwine makes grown folks

Ginuwine makes grown folks music now, his 2010 CD was great!! Last Chance off that album was fiya!!!
womnwitagoodman's picture

If you're on Twitter arguing

If you're on Twitter arguing with people I feel sorry for you. And that regular ass girl thought she was slick with her unnecessary comment to Sole. If she's not the girl who DM'ed the picture to Ginuwine I don't understand why she thought it was her business.
Anonymous's picture

SHE'S AN ARTIST TRUE TO HER

SHE'S AN ARTIST TRUE TO HER LYRICS, YOU CAN GIVE HER THAT MUCH CREDIT. I don't care if it's 4, 5, 6, 7, 8 in the morning Boy you better call me when you think you gettin horny I don't give a damn bout who you with Just as long as you aint givin up my shit [Sole] It could be 4, 5 or 6, you bet' not be nowhere laid up wit no bitch You betta bring that home to momma, don't be playin and shit If you get horny when you out, no need for eyein' them hoes Why eat a burger when you got steak and potatoes at home? A short drive is all it takes, I'm just a phone call away Ain't no excuses mutha fucka for you runnin astray I give it to you when you want it aint no other's like mine Yo ex-bitch can't fuck with this, so don't be wastin' yo time The Indian, black mix, boy like I told you before And we can ay yi yi the fur rug on my living room floor And ain't nan hoe gon' bring it like you know I'mma bring it And ain't nan hoe gon' freak it like you know I'mma freak it And ain't nan hoe gon' shake it like you know I'mma shake it And aint nan hoe gon' take it like you know I'mma take it So don't make me come lookin for you, pull you outta some mix Then turn around and bust you in yo shit for 4, 5 or 6
anonymous's picture

I think Sole was wrong... she

I think Sole was wrong... she is showing insecurity... and ol girl was right... he has to be following her in order to do the DM thing... she ought to regulate with her husband... and act like a woman...
Rashida's picture

LOL...Ladies, Ladies, can't

LOL...Ladies, Ladies, can't we all just get along? no need for the name calling lol yeesssh some rough things being said here. who should spell check who should get an education lol it is a blog lol, newho...I dont know Sole so I cant judge about the insecurity part here, childish act here...yes. this is how i believe it should have been handled: 1. Ginuwine should have read that twitter thingy and deleted it...what u storing that for? 2. If Sole saw it she should have laughed it off and deleted it 3. Sole should have checked his sent DM/Twitter thingy (sorry dont use twitter lol) and if nothing is there to query about..chill out and go cook something lol. 4 Sole act your dayum age...what u doing on twitter you dont even have an album out (IN YEAAARRS) do something productive.
YardGyal's picture

They look foolish, because no

They look foolish, because no matter what, it appears as another scenario of "arguing over a man". Never a good look. And I agree, if a fan/groupie stepped out of line in how she approached Ginuwine, it was up to him to handle that & put ol girl back in her place. It comes off as insecurity when you are engaging in a back & forth with a fan/groupie. If your marriage is so solid and you know what you have at home is legit, why even go there with this person & stoop to that level? Sole should be above that. She should be the bigger person & leave the child's play for the children. And her daughter shouldn't even be involved. I will say this... "a hit dog will holler".
Anonymous's picture

yall doing the most on

yall doing the most on here..smh ...they already shippin test iPhone 5's ..get 1 n keep it http://ow.ly/5uOZH shit had my fam do it & got 3 of them..lmao they already shippin test iPhone 5's ..get 1 n keep it http://ow.ly/5uOZH shit had my fam do it & got 3 of them..lmao they already shippin test iPhone 5's ..get 1 n keep it http://ow.ly/5uOZH shit had my fam do it & got 3 of them..lmao
Cosna's picture

I hate to say this.. But,

I hate to say this.. But, that 16 year old CHECKED them both very well. Did she say D-list! Damn!!! that gotta hurt..
TootInSTL(HAters)'s picture

OMG stupid! and y is your

OMG stupid! and y is your child in that shyt? way to show her "mom" smh...
Anonymous's picture

Awww man I remember

Awww man I remember Sole...she was the rapper from Jayz label...I think the song she was on was "Can I get what what" http://www.natoyaebony.com
Anonymous's picture

Wrong rapper. That was Amil.

Wrong rapper. That was Amil.
Anonymous's picture

I bet you all the characters

I bet you all the characters calling Sole insecure are the very ones who were egging Mashonda on. Pick a side bitches ...and stay on it
Errors galore...'s picture

I used to be a fan of both G

I used to be a fan of both G and Sole until they got on Twitter and I found out how they really were. They claim to be so-called Christians, but will be quick to tell people off and call them haters when folk tell them the truth about themselves and aren't kissing their asses. Then they’ll drag Jesus into the mix with “I’ll pray for you.” That’s what they did to G’s brother James when he checked both of them about some shit that they were saying to the media about family matters. And Sole is definitely insecure and always has been. I was at a women’s conference a few years ago where she was a featured panelist and she said out of her own mouth that her self-esteem and self-worth came from being Ginuwine’s wife along with having money and being a celebrity. So she’s definitely NOT fooling anybody with this flippant attitude and acting as if she’s not bothered by what people say about her and her man. If she wasn’t bothered, she wouldn’t have responded back to that girl’s tweet in the first damn place. Furthermore, she wouldn’t be sitting up there the NEXT DAY tweeting holier than thou self-righteous tweets proclaiming how much she doesn’t care. And that Cypress is extremely rude and disrespectable. That big nosed heffa STAYS talking shit about people, then has the audacity to get in her feelings when someone says something about her or her family like they’re untouchable or something. If your Gloworm looking ass can dish it out, you need to be able to take it. It’s called KARMA honey.
SpeakMyMind's picture

SpeakMyMind you better speak

SpeakMyMind you better speak your mind. I agree with you 110%. I can not stand for women to worship a man. If your going to worship anyone it should be God and God alone. I hate when people put on this coat of Christianity but forget to take all the dirty mess under the robe off.
Elle's picture

ooooooooh no!

ooooooooh no! http://givingherhers.blogspot.com
Jojo's picture

==== www.ceohappy.com

==== www.ceohappy.com === ==== www.ceohappy.com === ==== www.ceohappy.com ======= www.ceohappy.com ======= www.ceohappy.com === ==== www.ceohappy.com === ==== www.ceohappy.com === jordan air max oakland raiders $30--39; Ed Hardy AF JUICY POLO Bikini $20; Handbags (Coach lv fendi d&g) $30 T shirts (Polo ,edhardy,lacoste) $15 Jean(True Religion,edhardy,coogi) $30 Sunglasses (Oakey,coach,gucci,Armaini) $15 New era cap $15 Bikini (Ed hardy,polo) $20
Anonymous's picture

Make $2,978.43 per week!

Make $2,978.43 per week! Using this site http://www.fasmoneyclick.com This site has beeen reviewed and given an A+ Grade! Http://www.fastmoneyclick.com Make money using your laptop! Http://www.fastmoneyclick.com Watch the easy step-by-step videos!
Arten's picture

GET 50 BEATS FOR $19.99

GET 50 BEATS FOR $19.99 LIMITED TIME!!! RADIO READY BEATS GET 50 BEATS FOR $19.99 LIMITED TIME!!! HTTP://WWW.7DOLLABEATS.COM GET 50 BEATS FOR $19.99 LIMITED TIME!!! A&R APPROVED BEATS GET 50 BEATS FOR $19.99 LIMITED TIME!!! HTTP://WWW.7DOLLABEATS.COM
Arten's picture

Celebs please stop the

Celebs please stop the mindless behavior on Twitter. Damn why couldnt I havebeen the one that thought up twitter, I'd be getting paidddd watching people make asses of themselves. I need to sit down and conjure up the next big web craze
Dezzy's picture

Sole plz save it for the

Sole plz save it for the reallity show
Anonymous202's picture

Sorry but I don't understand

Sorry but I don't understand why Sole commented at all. If a fan stepped over the line, it's a problem that HE not her, needs to check. But as others have pointed out, this is in part, how he makes his money (I understand they've done quite well off investments) so he needs to be careful how he checks a fan. All that back and forth between Sole and a fan just makes her look bad, particularly since he stayed silent. I've said it before and I'll say it again. Twitter is the Devil's Bullhorn! Now that people can instantly fire off what they think, cooler heads are not prevailing and people are just tweeting before thinking!!!
Msgonzo10's picture

Log in to post a new comment

Log in to post a new comment

register
Sign in with Facebook