Celebrity Gossip Never Looked So Good™
YBF on Twitter YBF on Facebook Feed

BLAST FROM THE PAST: Rapper Charli Baltimore Shows Off Her OTHER Model Daughter Siaani

We haven't heard much from Charli Baltimore in a while.  But the former Murder Inc. rapper (whose real name is Tiffany Lane)  has been raising her pretty and young daughters and supporting their budding modeling careers.

 

Pics of 36-year-old Charli with her youngest daughter, Siaani, as she partakes in a modeling gig in Philly, when you read on...

Charli's always been the pretty girl of Murder Inc. who gave off the hardcore tatted up ballsy rapper persona.   And now she's still looking great while playing the role of mommy to her two daughters, 19-year-old India--who is a model with Ford Models--and 15-year-old Siaani.

Recently, Siaani walked the runway for a fashion event, hosted by fashion stylist Anthony Chad, in collaboration with EA Effect boutique located in the Northern Liberties area of Philadelphia.  Here's the pics:

Charli's got some great genes she's passing on to her girls.  Nice.

BONUS: Here's a recent pic of Charli with her oldest daughter India prepping for a photoshoot:

Cute!

Comments

WANT YOUR OWN AVATAR? GET IT HERE.

A bunch of hater ass low life

A bunch of hater ass low life ignorant bitches and niggas! Charlie looks great and both her daughters look great. God bless her and her family. To yall haters get a life and grow up.
Anonymous's picture

A bunch of hater ass low life

A bunch of hater ass low life ignorant bitches and niggas! Charlie looks great and both her daughters look great. God bless her and her family. To yall haters get a life and grow up.
Anonymous's picture

she freaking not pretty lol

she freaking not pretty lol
Anonymous's picture

younger daughter no cute.

younger daughter no cute. older daughter better
Anonymous's picture

Charli is lookin FABULOUS!

Charli is lookin FABULOUS! OMG she did not age at all. She and her daughter look like they could be sisters.
thisizkim's picture

photos by Stephon Wright

photos by Stephon Wright Photography
Stephon Wright's picture

NICE! :-)

NICE! :-)
HeyYoggie's picture

MUCH RESPECT TO THE FORMER

MUCH RESPECT TO THE FORMER RED HEAD BEAUTY :-) I MISS HER BEIN AROUND, BUT LIFE CALLS AND U HAVE TO DEAL WITH WHAT MATTERS MOST. SHE AND HER DAUGHTERS ARE VERY BEAUTIFUL. I WISH THEM ALL THE BEST..........IT WOULD BE NICE TO HEAR HER ON A SOMEBODY HEAT....LOL IJS.....MS. BALTIMORE JUS ONE GOOD TIME.....SIGNIN OFF, MY LUVIEZ
HeyYoggie's picture

WHY IS Charli Batimore NEWS

WHY IS Charli Batimore NEWS SHE NEVER HAD A HIT RECORD,SHE FUCKED A COUPLE OF RAPPERS BACK IN THE DAY....ANYHOO HER DAUGHTER Siaani HAS A BIG ASS HEAD.
Anonymous's picture

Siaani is beautiful these

Siaani is beautiful these pictures don't do her justice at all and that dark make up around her eyes does look crazy but she is beautiful ex A from her FACEBOOK dont hate ! http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/41168_155852367765010_100...
Anonymous's picture

That's Right Charli is the

That's Right Charli is the ORIGINAL!....Fuck Rih, Keri and the other FAKE Bitches!
Anonymous 's picture

And Rihanna isn't original???

And Rihanna isn't original??? Your clearly just hating. Take a seat and use a better choice of words next time
Lauren's picture

HELL NO Rihanna is NOT

HELL NO Rihanna is NOT original. She's ALWAYS sweating Bey on the low and Copying Katy Perry's Style.
Today's picture

╭━━灬╮╭━━∞╮  ┃⌒ ⌒┃┃⌒ ⌒┃  ╰━━━〇

╭━━灬╮╭━━∞╮  ┃⌒ ⌒┃┃⌒ ⌒┃  ╰━━━〇〇━━━〇 Looking forward to your visiting Pick Your Favorite and See More Styles >> ---- http://rosehall.skyrock.com ---- http://rosehall.skyrock.com ---- http://rosehall.skyrock.com HANDBAG $36 (chanel chole cocah Gucci LV Prada ED) JEWLRY $18 (Tiffany Pandora CHANEL GUCCI ) SUNGLASSES $17 (prada cocah chanel Oakley Nike) WATCH $22 (Cartier Gucci Rolex Bell Ross) BELT $16 (LV ARMANI D&G DIOR GUCCI)
Anonymous's picture

that young girl is arms torso

that young girl is arms torso and legs are toooo short and stubby! nope ms pie face is no model material. oldest daughter dont look like no model either, i just saying but what ever! i guess she had her oldest at 16/17 yrs old since she is only around 36 and her daughter is 19yrs?
Anonymous's picture

Jst curious as to WHAT u look

Jst curious as to WHAT u look like....feel a lot of hatred....smh...and it usually comes from the ugly ppl with little to no self-esteem....jst sayin
smylie's picture

Jst curious as to WHAT u look

Jst curious as to WHAT u look like....feel a lot of hatred....smh...and it usually comes from the ugly ppl with little to no self-esteem....jst sayin
smylie's picture

Jst curious as to WHAT u look

Jst curious as to WHAT u look like....feel a lot of hatred....smh...and it usually comes from the ugly ppl with little to no self-esteem....jst sayin
smylie's picture

Jst curious as to WHAT u look

Jst curious as to WHAT u look like....feel a lot of hatred....smh...and it usually comes from the ugly ppl with little to no self-esteem....jst sayin
smylie's picture

Jst curious as to WHAT u look

Jst curious as to WHAT u look like....feel a lot of hatred....smh...and it usually comes from the ugly ppl with little to no self-esteem....jst sayin
smylie's picture

Jst curious as to WHAT u look

Jst curious as to WHAT u look like....feel a lot of hatred....smh...and it usually comes from the ugly ppl with little to no self-esteem....jst sayin
smylie's picture

Jst curious as to WHAT u look

Jst curious as to WHAT u look like....feel a lot of hatred....smh...and it usually comes from the ugly ppl with little to no self-esteem....jst sayin
smylie's picture

Jst curious as to WHAT u look

Jst curious as to WHAT u look like....feel a lot of hatred....smh...and it usually comes from the ugly ppl with little to no self-esteem....jst sayin
smylie's picture

Jst curious as to WHAT u look

Jst curious as to WHAT u look like....feel a lot of hatred....smh...and it usually comes from the ugly ppl with little to no self-esteem....jst sayin
smylie's picture

Jst curious as to WHAT u look

Jst curious as to WHAT u look like....feel a lot of hatred....smh...and it usually comes from the ugly ppl with little to no self-esteem....jst sayin
smylie's picture

Jst curious as to WHAT u look

Jst curious as to WHAT u look like....feel a lot of hatred....smh...and it usually comes from the ugly ppl with little to no self-esteem....jst sayin
smylie's picture

Jst curious as to WHAT u look

Jst curious as to WHAT u look like....feel a lot of hatred....smh...and it usually comes from the ugly ppl with little to no self-esteem....jst sayin
smylie's picture

LMAO , America next Top Model

LMAO , America next Top Model really have every black woman and gay guy thinking that they know about fashion and what makes a good model. lol yall YBF students need some people. too funny, comments like, she is not a good fit for high fashion maybe editorial, bwwwwwwwah. too much. I am off to church, lmao
Anonymous's picture

Charlie looks great. It's

Charlie looks great. It's kinda weird seeing her without the firey red hair. the black hair is nice though. The younger daughter is not cute.
Anonymous's picture

Charlie looks great and I

Charlie looks great and I will keep further comments to myself; Good day all!
NY Seedy's picture

Your satisfaction is our

Your satisfaction is our eternal pursuit! Please input this URL: http://www----bsafebiz----com http://www----bsafebiz----com Best quality, Best reputation , Best services !!! WE ACCEPT PAYPAL PAYMENT THANK YOU FOR YOUR SHARE T!!
Anonymous's picture

welcome to our

welcome to our website: http://ghgfdghjhgfhng.skyrock.com/ if you like to order anything you like. More details, please just browse our website Quality is our Dignity; Service is our Lift. enjoy yourself. thank you!! ::∴★∵**☆.∴★∵**☆.∴★∵**☆. █████.::∴★∵**☆.∴★∵**☆. █田█田█::∴★∵**☆.∴★∵**☆. █田█田█.∴★∵**☆.∴★∵**☆. █田█田█∴★∵**☆.∴★∵**☆. █田█田█.★∵**☆.∴★∵**☆. █████.******************* ◢██□██◣.~~~~~*^_^* ******************************* http://ghgfdghjhgfhng.skyrock.com/
Anonymous's picture

Charli looks great!

Charli looks great!
BlackVesper's picture

NaTasha I must disagree:

NaTasha I must disagree: Ashante was the pretty girl at Murder Inc. Nothing against Charli B but let's be honest...both of her daughters are cute but the older one is so tall and lean. She seems like a better fit for *mainstream* modeling. That youngest girl...is that BIG's daughter??? Hmmm...
Godiva-Diva-Obama 2012!!!'s picture

These are children! Wow! She

These are children! Wow! She should be supportive, no one likes to have those nagging "what ifs" lurking around their entire lives. Too many young people grow up to be unhappy adults because of those missed chances and opportunities. Have we become so jaded that we go in on children? We are supposed to love our children, nurture them and let them grow. I wonder how many of you have children who have those same missed chances issues. Maybe these young women will run their own modeling agency, become fahion designers...who knows. But at least Charli loves them enough to let them "be". And she's being a mom, not like delusional Lisa Raye.
Justanobservation's picture

How old is Charlie B? Never

How old is Charlie B? Never mind...I'll just Google ;) I guess a more valid question would be: how old does she Look?
*lemonade*'s picture

leave them babies alone, they

leave them babies alone, they are lovely, be supportive, not negative. If they were poppin pills and droppin it like it"s hot then you guys would be saying how could they. We do not affirm one another, we just hate on each other. It's easy for others to hate us, because we hate ourselves. Both of those young ladies are beautiful!
Anonymous's picture

wow people she is just a

wow people she is just a child no need to hate , thats the problem too may HATRES and not enough positve energy Hating cause she is only 15 with a job and half of yall grown ass people dont!!!! wow yall need to grow up!!! SHE IS A CHILD WOW
Anonymous's picture

I support Inter/racial

I support Inter/racial relationships! I believe love has no color! _ Blac k Whi te Da te. C'om _ This club is for those of us that don't discriminate! This is to all my people who don't care about somebody's ethnic background, just how they are on the inside. If you want to find a sincere Inter/racial relationship. If you are serious. Come and join us!
kiki's picture

The younger daughter is cute

The younger daughter is cute to me, but when I scrolled down and saw those short legs... NO. She's definitely NOT high fashion runway material. Sorry sweetie! Go to school!
Sarcastic Chick's picture

Ms Charli is ageing very

Ms Charli is ageing very well....but her youngest is nooo model.
Anonymous's picture

The oldest one seems like she

The oldest one seems like she could be a good run way high fashion model, but the younger one doesn't have the build for high fashion runway but she may can do some other stuff cause I think she has a unique look to her
Anonymous's picture

The oldest one okay, the

The oldest one okay, the youngest no ma'am.
Anonymous's picture

Damn!!! You took the words

Damn!!! You took the words right outta my mouth!!!...That younger one better go sit down somewhere!! Maybe she can become the "photographer" that takes pictures of models:-/ jus sayin'.
Anonymous's picture

they are not all of that, the

they are not all of that, the young girl has a big pie head like a chinc & she is average and thick. the oldest girl has a long ass top lip & she is not built like no model, smh i dont know who classified them as models, & the mother need a beatdown for letting that baby get a tatoo!!!!!!!!!!!!!!!!
Anonymous's picture

OMGeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

OMGeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lol
Shreveport Shawty's picture

Hammer Toe modeling...for

Hammer Toe modeling...for real....alllll-right
wak548's picture

What the HELL is homeboy

What the HELL is homeboy wearing on his feet??? o_O
Anonymous's picture

Charlie looks good...now I

Charlie looks good...now I wonder if what her Ex had to say had any truth to it cuz he was going in on her female style.
Anonymous's picture

i'm sorry but her daughter is

i'm sorry but her daughter is not too cute.
Anonymous's picture

Log in to post a new comment

Log in to post a new comment

register
Sign in with Facebook