Celebrity Gossip Never Looked So Good ®
YBF on Twitter YBF on Facebook YBF on Instagram Feed

Kanye's Girlfriend Still On His Arm At Fashion Week...But HER Girlfriend Is Bitter!

Yeah you read that right. Kanye West brought his new video chick girlfriend Amber Rose across the pond to London's Fashion Week. Those two look happy as pie to be toting around together in crazy shades and similar haircuts.... But we're told those rumors you've been hearing about Amber being a lesbian are true. Our source who used to work with the little blondie tells YBF that Ms. Amber, also known as Amber Levonchuck, has a dom ex-girlfriend Tiffany, aka Tre or Trevon.  And yes, that's them gettin' cozy in the pics above.  Apparently Tre is extra pissy that Amber dumped her with no warning as soon as Kanye started showing her some attention a few weeks ago. Another one of our sources tells us that Amber and Trevon had been dating for two years before Kanye wooed her in his life with the expensive gifts and shiny things.  Supposedly 'Ye is in utter and sheer love for this girl and proudly tells everyone she is his girlfriend. I guess he also doesn't mind Amber used to be a stripper at Sue's in Mount Vernon, NY and Dillilah's in Philly where she went under the name Paris. Well well well.... More on this drama when you read the rest... Trevon allegedly lives in The Bronx and is totally in depressed mode over Amber and Kanye's relationship. Here's a couple more pics of Kanye and Amber hitting up London fashion week shows this week: Interesting....

Comments

WANT YOUR OWN AVATAR? GET IT HERE.

La-La: Wow, ye sounds a

La-La: Wow, ye sounds a little desperate. he can do better. say that again......this guy is gifted ,his super awesome,but hell he decides to get as low as a common stripper......even tho Alexis was also out of his league bt this Gosh I wish Mama West was still alive
tina's picture

Dog I don't know what part of

Dog I don't know what part of the Chi you claimin' but we don't get down with that in the Wild 100's. Its cool sometimes when these women like other women but personally I want all the attention put on me especially when its time for the get down. We don't need no breaks unless your girl is willing to put most of her attention on me-lol. And stop making the ho into the housewife!!!! Chi-City in here.
Love None's picture

WOW!!!! she has on Jodeci

WOW!!!! she has on Jodeci Boots (wtf)......thats all i hav 2 say lmao
ms. wow's picture

Um wasn't it Kanye himself

Um wasn't it Kanye himself who said "and I'll do anything for a blond dike"? Yeah I don't think he cares. The fact that she looks like a gay teenage little boy is probably why he likes her.
Smart Ass's picture

THIS IS A DIVISED SCHEME

THIS IS A DIVISED SCHEME KANYE IS USING BEFORE HE BRINGS HIMSELF OUT THE CLOSET PERSONALLY, OR BEFORE TOO MUCH EVIDENCE COMES OUT. KANYE IS EITHER BISEXUAL OR JUST GAY...NOTHING WRONG WITH IT; TO EACH HIS OWN. BUT DAMN KANYE, THE FIRST STEP IS ADMITING TO YOURSELF. THEY ARE BOTH BISEXUAL...AND THEY LOVE IT!
Nikkole B's picture

He did say he would do

He did say he would do ANYTHING for a blonde dyke...welllllllll
JustMoi's picture

Guess K-yezzy had the bigger

Guess K-yezzy had the bigger dollar bills *LMAO Who knows..they both look like models and in "that life" Both will prob be hitting K-Yezzy's runway next fall *LMAO
JustMoi's picture

Why did he dump Alexhis???

Why did he dump Alexhis??? And move to this??? I just wanna know!
Paige's picture

Kayne on some real craziness

Kayne on some real craziness right now and I know I saw Tre Tre on a very popular cable network show about crazy confused lesbos. And she was a real timid dusty lookin' something..... I guess she movin' on up.... Amber will make y'all a few $$$$ Tre and she'll be back!!!!!!
Tismine's picture

[quote comment="435779"]Damn!

[quote comment="435779"]Damn! Is she trying to bring back the Jodeci boots, now all she needs to do is get them airbrushed, lol![/quote] I know this will sound crazy to everyone but Doc Marten's were back on the Fashion Runways as recently as last year. They may already be out again, but they did make a recent comeback in the fashion world. Now whether someone actually decided to go out and get them is definitely a matter of taste!
Malia and Sasha's Portuguese Water Dog's picture

OMG, I knew I wasn't the only

OMG, I knew I wasn't the only one that recognized that chick as one of the girls on The Aggressives. Out of all of the women they profiled on that documentary - I must say that Tiffany had the most sense. Her and the chick that allegedly dated Kimora. I forget that chick's name tho. She was the model. wooooooow - small world!
Nat's picture

[quote comment="435369"]Amber

[quote comment="435369"]Amber reminds me of Brigette Nielson....Flava Flav's girl! Back in her heyday when she was in the Beverly Hills Cop movie! Am I really that old? LOL! :-)[/quote] hahahahahahah
Bee's picture

i'm just mad she used to work

i'm just mad she used to work at sue's rendevous which is down the block from me...hell, i even been there before. wonder if she was workin' that nite? :P she's pretty and all but does anyone kno her background? kanye's been on some new new shit lately...he need a break or something.
sea_sea's picture

This fool Kanye is making one

This fool Kanye is making one stupid destructive decision after another since his mom died. Everyone knows that lesbians are man haters, and eventually show it. He's being set up big time.
dawn's picture

Didn't he say he wanted a

Didn't he say he wanted a blonde dyke in one of his songs? Well, be careful what you wish for. It is all publicity anyways.
lou's picture

Some of ya'll got

Some of ya'll got questionable taste 'cause this girl looks like a vagrant that washed all her brights and darks together and threw in a bag of skittles too. As far as Kanye dating her, he probably knows her intentions. It doesn't seem like he wants to get married anyway. I don't think either one of them wants anything long term out of this.
dr's picture

Everyone has a past. Kanye

Everyone has a past. Kanye sure ain't perfect. It doesn't matter where she's been- it's about where she is now and where she is going. If they connect- then good for them. How can people say that she's not good enough for Kanye- PLEASE! Even if she didn't have a history and had a "good girl" image, it would not mean that she is a good person. We all know that some of the people who act the sweetest are the ones who surprise us. She seem alright. She seems real and fun and that's obviously what Kanye wants so, good for them.
Ria's picture

[quote

[quote comment="436018"][quote comment="435729"][quote comment="435688"]IS EVERYONE GOING TO IGNORE THE FACT THAT SHE HAS ON DOC MARTENS?!! DOC F*!KIN MARTENS! k. rant over. carry on...[/quote] THANK YOU! Motherf*ckin doc martins. This a broke bitch and you can tell!! Its like she said "Hmmm I have NO $ but I want to keep up with Kanye...hmmmm...let me go to k-mart and find some weird shit thats cheap and call it fashion! brilliant! I shall call it....the black spandex and doc martins look" IF this is all it takes kanye, I need to become do some videos and shave my head smh damn dude, if you like this, i dont love it![/quote] I hope you guys aren't dissing the Doc Martens.....she's killin them......[/quote] the whole fit is nice, the purse is bananas (in my best Rachel Zoe voice) and the Doc's are a nice touch very retro chic. I love this chicks style, there is something to be said for individuality.
BLAQ's picture

Is this relationship really

Is this relationship really new? I wonder if that's who Ye was talking about when he said "he would do anything for a blonde dyke"????????? huhmmmmmm......
LiberianQueen's picture

[quote

[quote comment="435729"][quote comment="435688"]IS EVERYONE GOING TO IGNORE THE FACT THAT SHE HAS ON DOC MARTENS?!! DOC F*!KIN MARTENS! k. rant over. carry on...[/quote] THANK YOU! Motherf*ckin doc martins. This a broke bitch and you can tell!! Its like she said "Hmmm I have NO $ but I want to keep up with Kanye...hmmmm...let me go to k-mart and find some weird shit thats cheap and call it fashion! brilliant! I shall call it....the black spandex and doc martins look" IF this is all it takes kanye, I need to become do some videos and shave my head smh damn dude, if you like this, i dont love it![/quote] I hope you guys aren't dissing the Doc Martens.....she's killin them......
jfkjean's picture

[quote comment="436006"]Amber

[quote comment="436006"]Amber used to be a stripper at Sue’s in Mount Vernon, NY and Dillilah’s in Philly where she went under the name Paris. Um...that would make Amber the perfect Chic for Yezzy. Or maybe U didnt hear Kanye state on his Graduation album that he really digs Blonde Dikes, especially after his shows. Double your pleasure, double your fun with a little Lesbo Groupie luv. Ha, Ha[/quote] the thing is if she lesbian she shouldn't wanna have nothing to do sexual with kanye. so she must be bi. i know it's irrelevant but whatever lol.
holla06's picture

Amber used to be a stripper

Amber used to be a stripper at Sue’s in Mount Vernon, NY and Dillilah’s in Philly where she went under the name Paris. Um...that would make Amber the perfect Chic for Yezzy. Or maybe U didnt hear Kanye state on his Graduation album that he really digs Blonde Dikes, especially after his shows. Double your pleasure, double your fun with a little Lesbo Groupie luv. Ha, Ha
Number 33's picture

[quote comment="435979"]not

[quote comment="435979"]not in the least bit surprised...i thought she was a lesbian from the VERY FIRST TIME i laid my eyes on this ? The GI Joe haircut? LMBO (j/k nuthin against the female fade...)
Over it! (It's my suddenly season!)'s picture

Ye? Wat happened to keeping

Ye? Wat happened to keeping your love locked down??? Guess you'll never know, never never know til it's over love! Then your dumbself gon be singing "Heartless"... yea u heartless alright for taking Ms. Rose away from her tatted lesbian lover.... u so wrong fa dat ye...wait til Trevon get her money right... you gon be wanting Jesus to walk wit u then huh? A mess. SMH at Ye... LMBO.:: GOODNITE:::.
Over it! (It's my suddenly season!)'s picture

[quote comment="435904"]It is

[quote comment="435904"]It is interesting that some people say so what Amber was/is a lesbian; that happened in the past. However, I wonder would folks be saying the same thing if a famous female singer or rapper was hugged up with a former male stipper who used to or still is gay. I hope everythign works out for Kanye, but the sitaution is just nasty and trifling. Amber is a pretty girl, but obviously sexually confused.[/quote] The thing is we are not sleeping with her so why r we bothered?
the anti idiot's picture

So what she is bi sexual. Oh

So what she is bi sexual. Oh please some of you homophobes have fruitierppl in your families and some of you are on the DL. Leave people alone, they are not using your genitals! I am sick of the hate in here and the obsession with people's sexuality. The holier than thou attitude is also annoying
the anti idiot's picture

not in the least bit

not in the least bit surprised...i thought she was a lesbian from the VERY FIRST TIME i laid my eyes on this bitch
why?'s picture

AMBER ROSE IS A VERY CLOSE

AMBER ROSE IS A VERY CLOSE FRIEND OF MINE AND ALL I CAN SAY THAT IS WHO EVER IS POSTING THESE PICS AND GIVING OUT THAT FALSE INFORMATION IS A STR8 LOSERRRR..!HI HATER IS ALL I HAVE TO SAY, YOU MAD CAUSE YOU BROKE AND YOU SAD AND AIN'T NOBODY TRYNA FUCK YOU.HOW DO YOU SAY 15 MINS OF FAME AND NO MONEY FOR YOUR TROUBLES HAHAHA..!
HOOD's picture

SORRY, BUT tre has nice lips.

SORRY, BUT tre has nice lips. ye and skittles work for each other cuz they both out there with their crazy dressin and who knows what else. it's a moment. let em have his moment.
wasted's picture

YOUR NOT GETTING A DOLLAR

YOUR NOT GETTING A DOLLAR DUMMY YOUR JUST EXPOSING AMBER ROSE SO KEEP ON MAKE HER THE STAR SHE'S DESTINED TO BE STUPID!
mar's picture

I knew that was her. This

I knew that was her. This chick Trevon was on the Jerry Springer show once. Damn she got better.
Tonya's picture

[quote comment="435365"]As

[quote comment="435365"]As someone else said "And I'll do anything for a blonde dyke, and she'll do anything for the limelight". Ol' boy needs to SAT DOWN cause he aint fooling nobody. He likes boys, she likes girls...they're shopping buddies so don't be fooled.[/quote] DING! nonayabizznizz = 1; Kanye = 0.
JustMe's picture

correction, amber last left a

correction, amber last left a comment "showing love" on tres myspace i believe january but not as of recently, so it sounds very possible that she really just abruptly moved on with kanye
YouGottaLuvHer's picture

If you visit ambers myspage

If you visit ambers myspage page (amberrose1021/"I do not know rihanna personally!!!!!") you could see that the trevon guy/girl (currently under the name "T.I."/406252399) has left a couple comments on ambers page, and tre currently has their page private, but when it wasnt private you could see that amber hasnt been resonding. You will also see that amber has her sexual orientation as "straight", hmm. Whatever, i think amber is mega hot.
YouGottaLuvHer's picture

Umm....what is she smoking

Umm....what is she smoking on? That doesn't look like a black and mild to me!!! Can we say....Awww get lifted!
LiveLife's picture

[quote

[quote comment="435990"][quote comment="435904"]It is interesting that some people say so what Amber was/is a lesbian; that happened in the past. However, I wonder would folks be saying the same thing if a famous female singer or rapper was hugged up with a former male stipper who used to or still is gay. I hope everythign works out for Kanye, but the sitaution is just nasty and trifling. Amber is a pretty girl, but obviously sexually confused.[/quote] The thing is we are not sleeping with her so why r we bothered?[/quote] As I am bothered because I think it is nasty. I am expressing my opinion just like everyone else is doing. So, that is why I am bothered.
This just nasty's picture

I am not overly impressed

I am not overly impressed with Amber. I think it is fly that she is rocking the short hairdo. But beyond that it is a little meh.... Kanye always has a girl ALWAYS but he always ends up moving on. So I would not be surprised if this ended very soon. Just put her at the end of the list after brooke and alexis. I dont care about her bisexual stripper past he knows and I am sure he could not care less. I think it is kinda wack that she left her girl for him but how many wouldn't? She should be expecting some bad karma after that especially if they were really together for two years
ex girl's picture

sorry for the typos and

sorry for the typos and grammar errors in the previous post
This just nasty's picture

It is interesting that some

It is interesting that some people say so what Amber was/is a lesbian; that happened in the past. However, I wonder would folks be saying the same thing if a famous female singer or rapper was hugged up with a former male stipper who used to or still is gay. I hope everythign works out for Kanye, but the sitaution is just nasty and trifling. Amber is a pretty girl, but obviously sexually confused.
This just nasty's picture

I love these two together

I love these two together they compliment each other-both very edgy,daring, confident, bold and out there!! I think this is a match made in Hollywood. It works , it calls for attention, everyone is talking about it GREAT PR. Plus let's not get it twisted, she is gorgeous bald head and all. Regarding her past , please!! Everyone has a past and that is why it is called a past, you learn from it , you move on. PEOPLE PLEASE STOP BEING SO JUDGMENTAL! Being a stripper is job like being a secretary, she had bills to pay. And do you think men really care that they are dating an ex stripper please that is like icing on the cake to them; it is women who stand there looking at strippers with noses up in the air. And the fact that she is a lesbian, it sounds like she is bisexual to me, she can have the best of both worlds. And didn't kanye said he wanted to do bisexual porn? Maybe we are looking at his new co star. To he ex-girlyman as somebody said on one of the posts MAN UP! People move on and move up . This girl is a video chick for God's sake, bugging Kanye is like being offered a retirement package. She just needs to be smart and use this opportunity to her benefit because there is always a newer model waiting to replace her.
Veritas's picture

[quote comment="435831"]to

[quote comment="435831"]to all yall hatin azz bitches and niggaz who thought she couldn't do it, yall are wrong. amber is everything yall haters would want to be, but yall ain't, move on with yall life and stop tailgating.amber produces all the elements to being a diva and yall don't.Little do yall know the more yall talk about her,the more fame and exposure she gets.Your getting 15 mins of fame and for what, your not even getting a penny for it dummy.stop being bitter and bite the big one bitch![/quote] amber is that you sweety?
HoneyBee's picture

Kanye be like "my girl got a

Kanye be like "my girl got a girlfriend"
eeee's picture

Sue's is a gutterbutt spot

Sue's is a gutterbutt spot where celebrities love to flock to on Tuesdays...I don't know why b/c the spot is a sweatbox and the chicks really aren't that hot, It's a lil' hole in the wall, like literally one on top of another- no elbow room whatsoever... check other blogs and look at Ed Lover's last B-Day party, it was at Sue's And on another note the main promoter of that spot is a pedophile!!!! look him up
Hotstuff's picture

to all yall hatin azz bitches

to all yall hatin azz bitches and niggaz who thought she couldn't do it, yall are wrong. amber is everything yall haters would want to be, but yall ain't, move on with yall life and stop tailgating.amber produces all the elements to being a diva and yall don't.Little do yall know the more yall talk about her,the more fame and exposure she gets.Your getting 15 mins of fame and for what, your not even getting a penny for it dummy.stop being bitter and bite the big one bitch!
mar's picture

[quote

[quote comment="435652"]Amber's girlfriend Tiffany is the chick from the documentary called "The Aggressives". She considers herself a faggot *from the mouth of Tiffany in the documentary* and dated TRANSSEXUAL MALES ONLY. I guess she finally upgraded to dating females. You guys should check her out. She was like a female that dressed like a dude but act like a straight up flamboyant gay male.[/quote] THANK YOU FOR THAT TIDBIT!!! I knew Tiffany looked familiar!! And I knew it wasn't from the lesbians I date/talk to in TN!! LOL!! But daaamn Ye! I'm sure he had some signs Amber was gay though, but u know how guys think it's sexy as hell. LOL
Krys's picture

WITH LESBIAN AMBER AND

WITH LESBIAN AMBER AND SUSPECT KANYE????? WOW BIG SURPRISE !!!!!
SO KANYE LIKES MENAGE A TROIS, FOUR, FIVES's picture

can someone please explain to

can someone please explain to me why everyone is trippin out? O_o this seems like a "um...ok?" post and everyone is going nuts! what's the big deal people!?!
holla06's picture

Damn! Is she trying to bring

Damn! Is she trying to bring back the Jodeci boots, now all she needs to do is get them airbrushed, lol!
T's picture

I soooo agree with THROWS

I soooo agree with THROWS SUNSHINE....I DON'T FIND ANYTHING WRONG WITH HER LIFESTYLE (not for me) OR HER HUSTLE...I MEAN IN THIS DAY AND AGE, IS BEING A STRIPPER REALLY A SHOCKING OCCUPATION ANYMORE??? TO EACH HIS/HER OWN. HER STYLE IS ONE THAT COMPLIMENTS KANYE'S ECLECTIC ONE SO THEY LOOK GREAT TOGETHER! KANYE USING HER ALSO SO FAIR EXCHANGE AINT NO ROBBERY! DON'T U THINK, HE KNOWS, WE ALL TALKIN ABOUT HIS NEW RELATIONSHIP (and that WHATEVER is to be KNOWN about her, WILL COME TO LIGHT??) PLA-EEEEEEEASE HE'S TOTALLY ACTING OUT HIS VERSE FROM HIS SONG!! NOTHING WRONG HIM, HE JUST DOIN HIM AND SO IS AMBER AND THEY SEEM TO DON'T CARE WHO LIKES OR DON'T~!!! HAVE FUN GIRL WHILE IT LAST, WISH I WAS JET-SETTING WITH HIS AZZ TOO!! TREVON, HOLD UP BOO, SHE GONE GET RIGHT BACK!!! LMAO
SIMPLY SAID's picture

She used to strip...she had a

She used to strip...she had a girlfriend...so what? She isn't the shyt or anything, so I don't know what the hype is. Whatever to her and Kanye's asses...
Chica_Travels_light's picture

Log in to post a new comment

Log in to post a new comment

register
Sign in with Facebook