Celebrity Gossip Never Looked So Good ®
YBF on Twitter YBF on Facebook YBF on Instagram Feed

YBF Chicks Do TRL: Meagan Good, Rihanna & Keri Hilson

The ladies we love (and some love to hate) hit up MTV's TRL yesterday:

Loving all three looks on Meagan, Rihanna, and Keri Hilson. But if Meagan doesn't stop wearing those damn YSL Leopard tribute pumps with every outfit...that doesn't match...I will have to do a run-by and snatch those bad boys. More pics when you read the rest... I see Meagan has been working that body out:

Not feeling her change of clothes too much though.

She was there with The Love Guru cast to do some pub. And now for the obligatory daily picture show of Rih Rih and her mushroom 'do:

Interesting look. There's something hella hot about those boots though.
WENN
The Randomness:
  1. Congrats to the Boston Celtics and YBF head coach Doc Rivers for copping the NBA championship last night!  It was the 17th for the team and the first for almost everyone on it.  Nice.
Categories:

Comments

WANT YOUR OWN AVATAR? GET IT HERE.

Nice!

Nice!
kathy's picture

yyyeeesss meagan love this

yyyeeesss meagan love this girl and she loves them shoes i see!!!! not reallt feeling rih's cut but it covers her five head....nosa i love her and any cut she rocks looks good on her face....
NOBITCHASSNESS's picture

Damn Meagan! Get ur baller

Damn Meagan! Get ur baller beau to by your ass a new pair of shoes. I am so tired of her ass at red carpet events looking like a damn fool. Please chick STEP YO GAME UP....
100%suckafree's picture

all i have to say about megan

all i have to say about megan good is CHECKMATE
a's picture

As normal riri hair and

As normal riri hair and outfit is hot!!! stop hating you'll know her hair is all that!!! She is beautiful and with out a doubt the hottest styled black chick in the game!!! Period!!!!
tld's picture

does anyone else notice

does anyone else notice megan's concealer being QUITE blatantly obvious?? She needs to fire her makeup artist or do a better job herself. Serious talk.
Amina's picture

[quote

[quote comment="121361"][quote comment="120856"][quote comment="120852"]Oh lawd I see Spam girls again....I just see certain names and just scroll pass>>>>>>waving pass bye bye "old ladies" so now back to the comments.... _________________________________________________________________________ Meagan Meagan....no GOOD...u just cant throw those shoes on with anything love... Damn Rih Rih Iamma give you credit...you love to switch things up a bit.... that cool, cant nobody stay u look the same all the time....like other folk.[/quote] hehehehe....Learn how to spell "want", and "say"....Oh yeah, and it's "that's cool"..... then get back to me...thaaanks!!![/quote] Damn people like u r FIXATED on spelling. this aint a darned spelling bee contest. this is a gossip forum for goodness sakes.. GEEZ! let people be.[/quote] No, you're right it's not a spelling bee, but if a person wants to take the initiative to call another person out, they should make sure they are typing with some intelligence. The comments were not directed to you or for you so you should take no offense.
Lola Am's picture

* oops matter*

* oops matter*
Ara's picture

@ howdoiknow Thank you, but

@ howdoiknow Thank you, but you get my point!! Did'nt say it does'nt happen especially when rushing, but replying to the thought that " it does not mastter".
Ara's picture

Love Megan's dress and shoes,

Love Megan's dress and shoes, but not together. Not feeling the second dress, though. Like Rihanna's arrival outfit and I think she's the only one who can pull off the TV appearance outfit. LOVE those boots she rocked with it, too. Keri looked preggs with the too big shirt, but still cute.
Queen Dee's picture

Ara-- english(English) atte

Ara-- english(English) attentiion (attention) finese (finesse) stiletos (stilettos)--from another one of your post
howdoiknow's picture

bump rihanna's boots that

bump rihanna's boots that jacket is tha bizness!!!
deLis's picture

Does Megan Good have on an

Does Megan Good have on an ankle bracelet?!?!
nellewea's picture

Rhi Rhi looks good, she's

Rhi Rhi looks good, she's killing everybody right now in terms of fashion.
LiyahPearl's picture

@ lovely Appropriate grammar

@ lovely Appropriate grammar and correct spelling is very important. I don't care how pretty you are, how much money you have, you can be dressed in designer from head to toe, sharp as a tack, but when you open your mouth and all kinds of blatant misuse of words and grammar, misspelling etc., not being able to construct a simple sentence, it makes you look stupid. This will be the lasting impression that people will have of you. Don't underestimate the power of mastering the english language with eloquence and finese. You don't think people pay attentiion to stuff like that.......believe me they do.
Ara's picture

Megan's wearing those YSL

Megan's wearing those YSL stiletos...Wow!!!
Ara's picture

[quote comment="120799"]wait

[quote comment="120799"]wait hold up! did yall take a look at rihannas TRL skirt? it done look like she got that ish from the bottom of a lake or something![/quote] ...the skirt is ugly, but damn, can she pull it down some? and those boots look like a Pioneer woman's dominatrix get up. Her other boots are funky, but very 2 years ago...
Milan's picture

Is the Dorothy Hamil look

Is the Dorothy Hamil look coming back and I missed the memo? Both RiRi and Keri are rocking that look right now. Is that a leather dress? Oh my!
Missy's picture

[quote

[quote comment="120829"][quote comment="120824"]Rhi Rhi's leather jacket and boots are FIIII-YAH!!!![/quote] I hope you mean FI-YAH, as in it is too DAMN HOT OUTSIDE to be waering a jacket (leather at that) and boots.[/quote] I agree. I live in Houston and it is hot as HELL, but I know there is no winter chill in NY either. Put the leather jacket and boots away in storage until next season (when it is appropriate).
KC's picture

[quote

[quote comment="120856"][quote comment="120852"]Oh lawd I see Spam girls again....I just see certain names and just scroll pass>>>>>>waving pass bye bye "old ladies" so now back to the comments.... _________________________________________________________________________ Meagan Meagan....no GOOD...u just cant throw those shoes on with anything love... Damn Rih Rih Iamma give you credit...you love to switch things up a bit.... that cool, cant nobody stay u look the same all the time....like other folk.[/quote] hehehehe....Learn how to spell "want", and "say"....Oh yeah, and it's "that's cool"..... then get back to me...thaaanks!!![/quote] Damn people like u r FIXATED on spelling. this aint a darned spelling bee contest. this is a gossip forum for goodness sakes.. GEEZ! let people be.
lovely's picture

I don't know about Y'ALL . .

I don't know about Y'ALL . . .but I LIKE Keri Hilson's "Velma-from-Scooby-Doo" haircut. I think it's flyyy!
KNM's picture

how come keri Hilson looks so

how come keri Hilson looks so hot in that usher's vid but not quite as much in every other picture i've seen of her? just askin
lovely's picture

Keri- is a beautiful

Keri- is a beautiful woman Rihanna- HOTT Megan-Average
NOLA (BABY)'s picture

I agree Ladympee...say what

I agree Ladympee...say what you want about Miss Megan's shoes, but her legs are not to be played with!
real ish's picture

But Megan has very beautifl

But Megan has very beautifl legs!! I want the same!
Ladympee's picture

I'm sorry but Rihanna's hair

I'm sorry but Rihanna's hair cut is ugly but her look and make-up is perfect! But Keri Hilson, what is the meaning of this haircut ?? She looks like a French singer called Mireille Mathieu! Check!!
Ladympee's picture

why is everyone O.Ding on

why is everyone O.Ding on rihanna .....everything on what she is wearing has to be commented as "perfect".....some days a gurl has to look bad...tha boots are aight....even if she has a bad hair day ....every one thinks she looks "cute"...but when somebody else has a bad hair day they look "Bad" i dont get it ...lol....i could catch a rihanna look alike on tha street...tha only thing perfect about her is the makeup and the eye color and how she changes her look
lala's picture

Do you all think riri will

Do you all think riri will sale over a 100 thousand in her first week of her re-release?
bbbbbbbbbbb's picture

Everyone looks nice. I do

Everyone looks nice. I do like Meagans shoes... Keri is a great artist...Cant wait to hear her solo project. [♥]
Dominique=[♥]'s picture

[quote comment="120763"]See,

[quote comment="120763"]See, what had happened was, her shoe *bag* got jacked at the airport & all she had left were the shoes on her feet?[/quote] lol I'm tellin you she better have a good excuse for pairing that race car flag and those leopard peek a no no's together.
SJLmom's picture

Rihanna wears 2 much makeup!

Rihanna wears 2 much makeup! Let your skin breathe a little. It's alright for a little foundation but don't go overboard. What was wrong with Keri's feet? Just wondering.
Onyx's picture

[quote

[quote comment="120765"]rihanna gonna wear those black latex leggins every damn day lol. not feeling the bowl cut nor the color.[/quote] I totally co-sign! I love me some Rhi Rhi but those latex pants needs to be put on bed rest. And I am not feeling the new hairstyle or color either. It's like a pageboy/mushroom/bowl cut. Go back to the original hairstyl Rhi Rhi- it fit you better!
PrettyCute76's picture

I need Meagan's shoes in my

I need Meagan's shoes in my life ... they are hot!
Martinique_fr's picture

Meagan Goode and Rihanna may

Meagan Goode and Rihanna may wanna watch their obsession with the media. It may turn back to bite them in the azz. I swear not a day goes by when these two are not stretched out in paparrazzi heaven to get published in some magazine or blog. I remember Bey's obessession with the media until they got too close to her personal drama. Now she has miraculously found ways to avoid the press while living her life. It can be done, if you choose to have privacy in the mist of an entertainment career.
cha cha's picture

[quote

[quote comment="121051"]Please find the designer of those boots. Baby those boots are bad as h*ll![/quote] cosign--
Valenne's picture

Please find the designer of

Please find the designer of those boots. Baby those boots are bad as h*ll!
ToDeSiRe's picture

[quote

[quote comment="120761"][quote comment="120747"]1st!!!!!!!!!!!!!!!!!!![/quote] [quote comment="120749"]first[/quote] [quote comment="120750"]1st!!!![/quote] Nope, Nope, and NOPE![/quote] LOL...
Damn!!!'s picture

rihanna halle berry hair is

rihanna halle berry hair is cute, she beautiful chick
cupcake's picture

Megan's pieces are hot

Megan's pieces are hot respectively. However her execution was way off. I like rih rih's look. but is it just me or is she really riding this black/latex wave? damn i understand a concept but.plus when you add on the fact she is completely manufactured(shes the black avril lavigne) though i like some of her music.and keri no mam. go back to the drawing board. was she goin to the mall? i need a lighter bag and more spring fashionista. and that hair? i hated it from the very start, highlights and all. but the bitch can write a song and sing a lil!
DUE CREDIT's picture

Rhianna's cut is wack!!! -

Rhianna's cut is wack!!! - but her TRL appearance outfit is on point! Love it. The stonewash jean jacket got to go! That's a style that needs to stay in '85. Keri looks cute - but again, her hair is no cute. Meagan isn't as thick as she was before, I've noticed that seeing her recent pictures. I really wish she would put more thought into her look or hire somebody to do it for her. She has absolutely NO sense of fashion. I'm not feeling either outfit.
Erica's picture

YES BOSTON!!!

YES BOSTON!!!
mila T's picture

[quote

[quote comment="120894"]Speaking of Kerri's feet...just how in the Heck did she fix those toes?! They were jacked up! Now it looks like she never had hammertime a day in her life! HOLLYWOOD! lol! And Ri Ri is so stylish!!! I love it.[/quote] lol I was wondering the same thing - Now i wonder if those were actually her feet the first time.
kay p's picture

megans body looks great!

megans body looks great!
mila T's picture

[quote comment="120852"]Oh

[quote comment="120852"]Oh lawd I see Spam girls again....I just see certain names and just scroll pass>>>>>>waving pass bye bye "old ladies" so now back to the comments.... _________________________________________________________________________ Meagan Meagan....no GOOD...u just cant throw those shoes on with anything love... Damn Rih Rih Iamma give you credit...you love to switch things up a bit.... that cool, cant nobody stay u look the same all the time....like other folk.[/quote] hehehehe....Learn how to spell "want", and "say"....Oh yeah, and it's "that's cool"..... then get back to me...thaaanks!!!
Kay's picture

[quote comment="120772"]Okay,

[quote comment="120772"]Okay, so Rihanna decided that red highlights would enhance the new hair-don't? Hey LJ, lemme know when you're ready because this is getting out of hand![/quote] As long as I can swing by and snatch up Thomas Jones, I'm ready when you are!
LJ's picture

Oh lawd I see Spam girls

Oh lawd I see Spam girls again....I just see certain names and just scroll pass>>>>>>waving pass bye bye "old ladies" so now back to the comments.... _________________________________________________________________________ Meagan Meagan....no GOOD...u just cant throw those shoes on with anything love... Damn Rih Rih Iamma give you credit...you love to switch things up a bit.... that cool, cant nobody stay u look the same all the time....like other folk.
U what a fat lip?'s picture

Meagan Goode looks a hot ass

Meagan Goode looks a hot ass mess in the first picture, imo. And damn, is that the only pair of shoes she got? They are not even cute but nonetheless she is a gorgeous girl. Rihanna kills it every single time. Love that chick. Keri Hilson is cute.
Miss. Rissa's picture

[quote

[quote comment="120843"][quote comment="120823"][quote comment="120803"][quote comment="120797"][quote comment="120793"]Am I the only tired of Rhi-Rhi's mug?[/quote] No you are not. I am TIRED of it as well.[/quote] So tired![/quote] Rhi Rhi seems as if she is trying to channel Pat Benatar in both pics... ------------------------ Keri..That mushroom you're trying to bring back...NOPE!!!! Everything from the 80's does not have to be done.....She took me back to middle school 1984..... ------------------------ Megan, come one now....I know those shoes must have been a grip, but every outfit??????[/quote] I know right. Keri is looking a little 'not so much' with the shroom haircut. Can we try something a little different? I am however, feeling the white nail polish and have been for a while. I will go ahead and try that one tomorrow when I go to 'the shop'. HA.[/quote] Just don't add any rhinestones please!!! And no glitter or designs!! hahahahahaha
Kay's picture

Meagan needs a stylist -

Meagan needs a stylist - cuteness only gets you so far Ma...
kay p's picture

[quote

[quote comment="120823"][quote comment="120803"][quote comment="120797"][quote comment="120793"]Am I the only tired of Rhi-Rhi's mug?[/quote] No you are not. I am TIRED of it as well.[/quote] So tired![/quote] Rhi Rhi seems as if she is trying to channel Pat Benatar in both pics... ------------------------ Keri..That mushroom you're trying to bring back...NOPE!!!! Everything from the 80's does not have to be done.....She took me back to middle school 1984..... ------------------------ Megan, come one now....I know those shoes must have been a grip, but every outfit??????[/quote] I know right. Keri is looking a little 'not so much' with the shroom haircut. Can we try something a little different? I am however, feeling the white nail polish and have been for a while. I will go ahead and try that one tomorrow when I go to 'the shop'. HA.
Just C's picture

Log in to post a new comment

Log in to post a new comment

register
Sign in with Facebook